ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

چرخش گوگل به نفع موبایل

| دوشنبه, ۲ فروردين ۱۳۹۵، ۰۲:۳۰ ب.ظ | ۰ نظر

گوگل اعلام کرد که قصد دارد تاثیر الگوریتم مرتبط با سازگاری سایت ها با تلفن همراه را در زمان نمایش نتایج جستجو تقویت کند البته استفاده از این الگوریتم اولین بار در 21 آوریل سال 2015 آغاز شده بود.
به گزارش، فارس به نقل از رویترز خبر داد، قرار است این تغییرات از ابتدای ماه می اعمال شود تا سایت هایی که طراحی آنها با تلفن همراه بیشتر سازگار است در جستجوگر گوگل در رتبه بالاتری نمایش داده شوند. سایت هایی که قبلا با گوشی ها و تبلت ها سازگاری داشته اند نباید از این بابت نگرانی داشته باشند زیرا به خاطر این به روزرسانی تحت تاثر قرار نمی گیرند.
تغییرات جدید الگوریتم به طور تدریجی صورت می گیرد، لذا جابجایی رتبه بندی سایت ها به طور ناگهانی رخ نمی دهد و حتی ممکن است چند ماهی طول بکشد. ارزیابی سایت ها در این الگوریتم به طور صفحه به صفحه انجام می شود و لذا گوگل باید تمامی صفحات آنها را بررسی و رتبه بندی کند.
گوگل برای کمک به مدیران سایت ها به منظور پی بردن به میزان سازگاری آنها با گوشی ها و تبلت ها و همین طور راهنمایی برای تسهیل این امر دستورالعمل ها و توصیه هایی را منتشر کرده که از آدرس google.com/webmasters/tools/mobile-friendly در دسترس است.
 

  • ۹۵/۰۱/۰۲

گوگل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">