ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کاربران افراطی توییتر را گول زدند

| دوشنبه, ۱۵ آذر ۱۴۰۰، ۰۴:۳۹ ب.ظ | ۰ نظر

توئیتر برای اعمال سیاست جدید خود به منظور ممنوع کردن انتشار بدون رضایت عکس های خصوصی دیگر افراد دچار اشتباه شد و این امر منجر باعث حذف حساب ۱۲ روزنامه نگار و فعال اجتماعی شد.

به گزارش فارس به نقل از واشنگتن پست، توئیتر قصد دارد با حذف حساب های کاربری که عکس های شخصی دیگران را بدون اطلاع و رضایتشان منتشر می کنند، در جهت حفاظت از حریم شخصی افراد گام بردارد، اما بی دقتی در این زمینه باعث شد تا حساب کاربری 12 نفر به اشتباه از این شبکه اجتماعی حذف شود.

حساب های یادشده به تعدادی روزنامه نگار و نیز افرادی تعلق داشته که در زمینه مقابله با افراطی گری فعالیت می‌کردند. تعدادی از کاربران راست گرا و نژادپرست برای مقابله با این افراد به طور هماهنگ گزارش های دروغی را در مورد آنها به توئیتر ارسال کردند و باعث شدند تا این شبکه اجتماعی به اشتباه افتاده و حساب های مذکور را حذف کند.

توئیتر در واکنش به این رویداد از تلاش برای اصلاح روند بررسی گزارش های ارسالی کاربران خبر داده تا از تکرار اشتباهاتی از این دست جلوگیری شود. البته برخی حساب هایی که به این شیوه از دسترس خارج شده بودند هنوز به حالت عادی بازگشته اند. از جمله این افراد می توان به گون اشنایدر محقق اهل فلادلفیا اشاره کرد که حساب وی این هفته و بعد از ارسال عکس های مربوط به یک کاندیدای راست افراطی بلوکه شد.

این شبکه اجتماعی به خرابکاری های حامیان افراد و گروه های راست افراطی اعتراف کرده و افزوده اجرای قوانینی که طبق آن هر کس می‌تواند از توییتر بخواهد تصاویر ارسال شده خود را حذف کند، از طریق ارسال گزارش‌های مخرب و به علت اشتباهات کارمندان توئیتر با مشکل مواجه شده است.

  • ۰۰/۰۹/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">