ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کاهش تعرفه ایرانسل فقط در شبکه ایرانسل است

| يكشنبه, ۶ خرداد ۱۳۸۶، ۱۰:۰۷ ب.ظ | ۴ نظر

ITanalyze.ir- چندی پیش خبر کاهش 20 تا 25 درصدی تعرفه های ایرانسل در برخی جراید از سوی روابط عمومی این شرکت منتشر شد که یکی از خوانندگان سایت با ارسال مطلبی تاکید کرده که این تخفیف تنها مربوط به مکالمات مشترکان ایرانسل با یکدیگر بوده و شامل مکالمات مشترکان این اپراتور با مشترکان سایر اپراتورها نمی شود.

بر اساس این گزارش روز 5 شنبه 3 خرداد روابط عمومی شرکت ایرانسل به نقل از مدیرعامل این شرکت از کاهش قابل ملاحظه در تعرفه‌های مکالمات این شرکت خبر داد.

"علیرضا قلمبر دزفولی" اعلام کرد:ایرانسل بزودی ساختار تعرفه ثانیه ای خود را تغییر می دهد و در این چارچوب حدود 20% کاهش در تعرفه سیم کارت های دائمی و بیش از 25% کاهش در تعرفه سیم کارت های اعتباری در داخل شبکه ایرانسل ایجاد خواهد کرد.

وی افزود: تعرفه های دقیقه ای ایرانسل کماکان بقوت خود باقی است و انتخاب تعرفه ثانیه ای یا دقیقه ای در اختیار مشترکین خواهد بود.

این درحالی است که در خبر ارسالی از سوی روابط عمومی شرکت ایرانسل به صورت آشکار و دقیق تاکید نشده که این تخفیف تنها شامل مکالمات مشترکان ایرانسل با ایرانسل است. در حالی که در خبر مربوطه این موضوع با عبارت "کاهش در تعرفه سیم کارت در داخل شبکه ایرانسل ایجاد خواهد شد" اشاره شده است.

این درحالی است که پیش از این نیز پیشنهاد مکالمات رایگان ارایه شده از سوی این اپراتور در مقاطع مختلف از جمله ایام عید صرفاً برای مکالمات داخل شبکه این شرکت بوده و به مکالمات خارج از شبکه ایرانسل با سایر خطوط و اپراتورها مربوط نمی شود. موضوعی که در وهله اول از نگاه متقاضیان و خریداران مغفول می شود.
در همین رابطه :‌

کاهش قابل ملاحظه تعرفه های ایرانسل

رگولاتوری بر تعرفه GPRS ایرانسل نظارت کند

  • ۸۶/۰۳/۰۶

نظرات  (۴)

ای ول ایرانسل تو این 13سال که ارتباطات سیار داره تو ایران ارایه خدمات میکنه یه همچین چیزی کسی ازش ندیده بازم ایرانسل که حداقل یه همچین امکانات و تخفیفاتی میده که واسه jgما مرم ایران نوبره d:
با سلام. من یکی از مشترکین ایرانسل در اصفهان هستم به ما قول داده بودند که تا اول فروردین 86 شبکه اصفهان وصل می شود ولی هنوز وصل نشده و هیچکدام از سرویس های ایرانسل در اصفهان قابل استفاده و فعال نیست از نظر انتن دهی هم که گفتن لازم نیست واقعا ... است
من نمی دونم چرا هنوز که هنوزه وقتی داری شماره می گیری با ایرانسل به network busy بر می خوری. خدا رحم کرد نتونستن اونقدر که می خواستن سیم کارت بفروشن تو تهران. ضمناً اس ام اس ها با اینکه مشکلات اس ام اس اپراتور اول حل شده هنوز به سختی بهش می رسه، من فکر کنم خود ایرانسل مشکل پیدا کرده.
خدایی ما ایرانی ها جالب هستیم اگه یه چیز رو گرون کنند بعدا ارزون خوشمون میاد ما اگه یه چیزی شفاف باشه بدمون میاد حتما باید یه چیزی پیچیده باشه که بریم خواهش کنیم با منت یه چیزی بهمون بدن اگه به خبرهای قبل از عید توجه کنید مدیر عامل ایرانسل از قبل هم گفته بود که تعرفه داخل شبکه را افزایش نمی دهیم پس چرا افزایش دادن که بر میگرده به همون .....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">