ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کاهش تعرفه SMS قطعی است

| جمعه, ۶ مهر ۱۳۸۶، ۰۴:۲۷ ب.ظ | ۰ نظر

یک مقام آگاه در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: تعرفه پیامک به طور قطع کاهش می یابد.

وی که خواست نامش فاش نشود در گفت و گو با خبرنگار موبنا اظهار داشت: اگرچه مدیران و مسوولان وزارت ارتباطات در اعلام نظر خود تعرفه پیام کوتاه را منطقی دانسته اند ،اما آنچه مسلم است تعرفه این سرویس کاهش خواهد یافت و این موضوع هم اکنون در دستور کار سازمان تنظیم مقررات قرار دارد.

وی با بیان اینکه سازمان تنظیم مقررات تمامی تلاش خود را به کار می بندد که میزان کاهش تعرفه پیامک چشمگیر باشد،اظهار داشت: ارائه خدمات با کیفیت مطلوب و قیمت ارزان از جمله مواردی است که هر اپراتور باید آن را مدنظر قراردهد و از آنجایی که اپراتور اول نیز در آستانه واگذاری به بخش خصوصی است باید این مهم را بپذیرد.

این مقام آگاه کاهش قیمت خدمات را حاصل فرآیند آزاد سازی و خصوصی سازی دانست و تصریح کرد: با کاهش تعرفه خدمات، بین اپراتور ها رقابت ایجاد می شود.

وی ادامه داد: کاهش تعرفه پیام کوتاه این هفته در کمیسیون تنظیم مقررات مطرح خواهد شد.

به گفته این مقام: اعداد و ارقام متفاوتی برای تعیین تعرفه پیامک اپراتور اول از سوی سازمان بازرسی و شرکت مخابرات ایران پیشنهاد شده است اما تصمیم نهایی در تعیین این تعرفه توسط رگولاتوری اخذ می شود.

  • ۸۶/۰۷/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">