ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کاهش حق‌الاامتیاز اولیه اپراتور سوم

| جمعه, ۱۴ تیر ۱۳۸۷، ۰۲:۳۱ ب.ظ | ۰ نظر

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به اعمال نظرات اتحادیه جهانی مخابرات (ITU) در مورد مزایده اپراتور سوم گفت: حق‌الاامتیاز اولیه مزایده اپراتور سوم کاهش یافت.

محمود خسروی در گفت و گو با فارس اظهار داشت: هم اکنون در حال اعمال نظرات اتحادیه جهانی مخابرات (ITU) در کلیات اسناد مزایده اپراتور سوم هستیم.

وی ادامه داد: حق‌الاامتیاز اولیه مزایده اپراتور سوم از 300 میلیون یورو بنا به خواسته اتحادیه جهانی مخابرات کاهش یافت.

خسروی میزان کاهش مبلغ حق‌الاامتیاز را بیان نکرد.

وی در پاسخ به این پرسش که سهم دولت از محل درآمدهای اپراتور سوم به چه میزان است، گفت: سهم دولت در مزایده مشخص می‌شود و سازمان تنظیم مقررات تنها برای سهم دولت کف درصد قابل پرداخت را مشخص می‌کند.

وی افزود: یکی از مزیت‌های برگزاری مزایده هم به این موضوع بر می‌گردد که رقبا علاوه بر ارایه مشخصات فنی بهتر، حاضر به ارایه پرداخت درآمدهای بیشتر به دولت هستند و شرکت‌کننده‌ای که قیمت بالاتر نسبت به سایرین بپردازد، برنده مزایده خواهد شد.

رئیس سازمان تنظیم مقررات در مورد اینکه که کف سهم دولت از محل درآمدهای اپراتور سوم همانند اپراتور دوم 1/28 درصد تعیین شده است، گفت: این موضوع صحت ندارد و رگولاتوری کف را تعیین می‌کند و ممکن است رقم سهم دولت از محل درآمد اپراتور در مزایده کمتر یا بیشتر از اپراتور دوم شود.

  • ۸۷/۰۴/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">