ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کاهش مدت زمان تقاضا تا صدور کارت ملی هوشمند

| سه شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۰۷ ب.ظ | ۰ نظر

مراسم معارفه و تودیع روسای جدید و سابق سازمان ثبت احوال کشور برگزار شد.

در این مراسم عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و جمعی از مدیران ارشد وزارت کشور و قوه قضاییه حضور داشتند.

علیرضا آوایی، رییس سابق سازمان ثبت احوال و بازرس ویژه رییس جمهور ضمن تشکر از زحمات کارکنان و مدیران ثبت احوال که زمینه‌ساز خدمات فعلی شده‌اند، گفت: در این مدت پروژه کارت ملی هوشمند پیگیری شد و تعداد 10 میلیون کارت صادر شد.

وی ادامه داد: امر خدمت‌رسانی به مردم در سازمان ثبت احوال تا حدود زیادی تسریع شد هرچند که به نقطه ایده آل نرسیده‌ایم اما روند رو به جلو داشته‌ایم.

رییس سابق سازمان ثبت احوال با بیان اینکه مدیران کل استان‌ها از درون سازمان انتخاب شده‌اند، گفت: امیدواریم این روند در دوره جدید ادامه داشته باشد.

بازرس ویژه رییس جمهور گفت: با توجه به اینکه نیمی از سازمان را ایثارگران تشکیل می‌دهند، سعی شده است در هفته یک روز را به بازدید از ایثارگران اختصاص دهیم.

آوایی بیان کرد: قدم‌های مثبتی در جهت بهبود وضعیت معیشت همکاران سازمان ثبت احوال برداشته شده است.

به گزارش ایسنا، در ادامه این مراسم، محمد ابراهیم طریقت، معاون برنامه‌ریزی مدیریت و توسعه انسانی سازمان ثبت احوال نیز با اشاره به اخلاق‌مداری و صداقت رییس سابق سازمان ثبت احوال گفت: تشکیل شورای عالی راهبردی جمعیت، مشارکت فعال در کارگروه‌ها، ایجاد داشبورد جمعیت کشور، استفاده از امضای دیجیتال برای انتخابات و بهره‌برداری حداکثری از امکانات سایر بخش‌ها برای تصدی‌گری از جمله اقدامات مثبت و مفید سازمان ثبت احوال در طی یک سال اخیر است.

به گزارش ایسنا، حمید درخشان‌نیا، رییس جدید سازمان ثبت احوال و معاون وزیر کشور در ادامه این مراسم گفت: از اعتماد وزیر کشور قدردانی می‌کنم و تقویت پایگاه اطلاعاتی جمعیت کشور و ارتقای ظرفیت‌های این پایگاه به منظور خدمت‌رسانی به مردم، پیگیری صدور کارت ملی هوشمند و کاهش مدت زمان تقاضا تا صدور از جمله برنامه‌های پیش‌روی این سازمان است.

وی ادامه داد: تلاش در جهت سهولت خدمات به آحاد مردم و توسعه سازمان، تقویت و تحلیل انتشار آمار و جمعیت برای بهره‌برداری دستگاه‌های اجرایی، تعمیر فضاهای فیزیکی و انجام پژوهش‌های کاربردی با موضوع هویت در فضای مجازی از جمله اقدامات دیگر این سازمان است.

رییس جدید سازمان ثبت احوال کشور با بیان اینکه استفاده از توانایی‌های بخش غیردولتی با شرایط استاندارد در دست پیگیری است، گفت: حل معضلات معیشتی کارکنان، کاربردی کردن کارت هوشمند ملی، بخشی از سیاست‌ها و برنامه‌های این سازمان است.

درخشان‌نیا در پایان گفت: سازمان ثبت احوال کشور از نیروهای کارآمد برخوردار است و مدیران آن جزء در موارد ضروری از درون سازمان انتخاب خواهند شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">