ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کشف ۲۵ آنتن اینترنت غیرمجاز در تهران

| دوشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۳۴ ب.ظ | ۰ نظر

به دنبال همکاری مشترک پلیس و سازمان تنظیم مقررات رادیویی، ۲۵ آنتن اینترنت پرسرعت غیر مجاز در حاشیه پایتخت کشف و ۴ نفر در این راستا دستگیر شدند.

 سرهنگ ناظری با اشاره به برگزاری طرح ذوالفقار 95 که در چند روز گذشته در شهرستان پاکدشت به اجرا درآمد، با اعلام خبر کشف 25 آنتن اینترنت پرسرعت غیرمجاز در این طرح اظهار داشت: به دنبال اجرای طرح ذوالفقار 95، مأموران پلیس فتای شرق استان تهران در جریان همکاری با بازرسان سازمان تنظیم مقررات رادیویی، در بازدید از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت در قالب ISP و SCPها، موفق به کشف 25 آنتن اینترنت پر سرعت غیرمجاز شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران ادامه داد: این اقدام پلیس با محوریت نظارت بر شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت انجام شد که بازرسین سازمان تنظیم مقررات رادیویی نیز در آن مشارکت داشتند.

به گزارش تسنیم، وی خاطرنشان کرد: در پی کشف این آنتن‌ها، 4 نفر بازداشت شدند که پس از تشکیل پرونده، در اختیار مقامات قضایی شهرستان پاکدشت قرار گرفتند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">