ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کشوری کم نور به نام تونس

| سه شنبه, ۲۴ آبان ۱۳۸۴، ۰۷:۲۸ ب.ظ | ۰ نظر

علی شمیرانی – ورود به کشور تونس مثل ورود به هر کشوری در دنیا تجربیات و مشاهدات جدیدی در اختیار هر کس می گذارد. شهر حمامت که هیات ایرانی در آن حضور دارند شهر کوچکی در 50 کیلومتری شهر تونس یعنی پایتخت تونس و محل برگزاری اجلاس است.

فضای عمومی شهر شباهت زیادی به شهرهای شمالی خودمان دارد و هوا نیز مثل هوای اوایل پاییز در شمال است. اما چیزی که در تونس خیلی جلب توجه کرده و البته تا حدودی نیز آزار دهنده است، نور کم است. در هتلها، اتاق ها و خلاصه هر جایی را که فکر کنید نور خیلی کم است.

در مورد محل برگزاری اجلاس و امکانات پیش بینی شده در آن نیز کیفیتی در حد نمایشگاه جیتکس است. البته این پرسشی بود که یکی از خبرنگاران از اتسومی پرسید که آیا از لجستیک و کیفیت اچلاس تونس رضایت دارید یا نه؟ اتسومی نیز پاسخ داد که میفیت در حد صد در صد نیست و مشکلاتی دیده مس شود از جمله وضعیت تهویه هوا، ولی تونسی ها به شدت در تلاش جهت برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه هستند.

البته موضوع امنیت در اینجا با شدت خاصی دنبال می شود. در تمام خیابان ها، هتل ها و حتی در هر طبقه از هتل ها ماموران امنیتی تونس به صورت شبانه روزی دیده می شوند.

  • ۸۴/۰۸/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">