ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کلاهبرداری با تراکنش‌های جعلی بانکی

| چهارشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۵، ۰۲:۲۹ ب.ظ | ۰ نظر

رئیس پلیس فتا استان البرز از کشف پرونده کلاهبرداری میلیونی خبر داد و گفت: متهم با تراکنش‌های جعلی بانکی اقدام به خرید از فروشگاه‌ها می‌کرد.

به گزارش پلیس فتا سرهنگ محمد اقبالی افزود: در پی شکایت متصدی فروشگاه خدمات کامپیوتری در منطقه فردیس استان البرز مبنی بر اینکه فردی با مراجعه به فروشگاه وی با انجام برخی از شگردهای مجرمانه از جمله ارائه تراکنش ‌های جعلی بانکی و مهندسی اجتماعی اقدام به‌ خرید کالا و کلاهبرداری ۱۰ میلیون ریالی کرده است که مراتب با دستور قضایی به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: با استفاده از برخی اقدامات تخصصی و پیچیده پلیسی کارشناسان این پلیس فردی مذکر را به هویت «م . م » شناسایی و مشخص شد که متهم در حال تردد در استان‌های تهران‌، البرز، سمنان‌، گیلان و مازندران است.

سرهنگ اقبالی افزود: در پی بررسی‌ های بیشتر مشخص شد که متهم اقدام به کلاهبرداری ۲۷ میلیون ریالی از یک فروشگاه دیگر نیز کرده است که این مورد بر حساسیت پرونده افزود.

این مقام انتظامی ادامه داد: در یک عملیات غافلگیرانه و دقیق متهم دستگیر و به مقر پلیس فتا منتقل شد که با تحقیقات انجام شده از وی همدستان و مالخرهای این پرونده نیز شناسایی و طی عملیات‌هایی جداگانه دستگیر شدند، متهمین طی گزارشی به دادسرا اعزام و همگی مطابق قانون راهی زندان شدند.

  • ۹۵/۱۰/۲۹

پلیس فتا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">