ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کمیته ملی wsis ایران یعنی دو نفر

| چهارشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۸۴، ۱۱:۴۳ ق.ظ | ۱ نظر

علی شمیرانی – چند سال است که داریم داد می زنیم آقایان برای نهادها، طرح ها و برنامه های ملی مملکت سخنگو یا افراد مشخصی را برای پاسخ گویی و اطلاع رسانی معرفی کنید تا بعد گره های کوچکی که در کارها ایجاد می شود تبدیل به گره کور نشوند ولی ظاهراً این به نفع هیچ کس نیست.

کمیته ملی WSIS ایران نیز از آن نهادهایی است که تنها دو نفر می توانند درباره عملکردش اظهار نظر کنند چرا که اصولاً نامی از افراد دیگر در این کمیته برده نشده است. نتیجه آنکه در حالی که حدود یک ماه به برگزاری اجلاس WSIS در تونس باقی مانده هیچ یک از این دو سرور گرامی را نمی توان پیدا کرد.الباقی هم که به شکل کاملاً سری در این کمیته ظاهراً مشغول به کار بوده و هیچ اطلاعی از نام و عملکرد آنها در دست نیست.

شایعات هم که حکایت از عدم حضور در این اجلاس دارند ولی چه می توان کرد مطبوعات رسالت ملی خود را در این خصوص انجام داده و نگرانی خود را بارها اعلام کرده اند و فکر نمی کنم از این بابت اشکالی به آنها وارد باشد به هر حال این مثل قدیمی همیشه بین روزنامه نگارها وجود دارد که اگر ما اهرم اجرایی در دستمان بود ممکن بود خیلی اتفاقات بیافتد.

  • ۸۴/۰۷/۲۷

نظرات  (۱)

بله همین طور است جناب شمیرانی .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">