ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سعید کریمی ـ «کمیته نمایشگاه» برای برگزاری الکامپ دوازدهم در سازمان صنفی رایانه‌ای تشکیل شده است.

«سعیدی» رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شهر با بیان این مطلب افزود: سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور جهت برگزاری باشکوه نمایشگاه الکامپ دوازدهم کمیته ویژه‌ای را با عنوان کمیته «نمایشگاه» تشکیل داده است.

وی خاطرنشان کرد: این کمیته از اعضای هیأت مدیره، سازمان نظام صنفی، نمایندگان شرکت‌ها و افراد صاحب‌نظر در زمینه فناوری اطلاعات تشکیل می‌شود.

وی تأکید کرد: تا کنون این کمیته با برگزاری دو جلسه تجربیات گذشته خود در زمینه برگزاری الکامپ و سیاست‌های کلان برگزاری این نمایشگاه را مورد ارزیابی قرار داده است.

سعیدی در خصوص زمان برگزاری الکامپ دوازدهم گفت: انتخاب زمان برگزاری نمایشگاه کاری کارشناسی است که باید عوامل متفاوتی نظیر آب و هوا، تعطیلات داخل و خارج کشور،مناسبت‌ها و تقویم نمایشگاهی کشور را مدنظر قرار داد.

وی با بیان این مطلب که تعیین زمان برگزاری الکامپ دوازدهم در کمیته نمایشگاه در حال بررسی است گفت: فصل بهار و پاییز از بهترین زمان‌ها برای برگزاری الکامپ است و بر همین اساس الکامپ دوازدهم در خردادماه و یا آبان ماه سال آینده برگزار خواهد شد.

سعیدی در خصوص اظهارنظرهای متفاوتی که برای برگزاری نمایشگاه صورت می‌گیرد گفت: هدف آن است که برگزاری نمایشگاه به صورت آبرومندانه و شفاف نهادینه شود و هنگامی که این امر تحقق یافت مهم نیست چه نهاد و یا ارگانی آن را برگزار می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: از آنجا که بسیاری از متخصصان فعالان حوزه IT عضو سازمان نظام صنفی رایانه‌ای هستند، این نمایشگاه باید توسط این سازمان برگزار شود.

  • ۸۴/۰۸/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">