ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کوتوله های تبلیغاتی (4)

| يكشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۸۴، ۱۱:۳۸ ق.ظ | ۰ نظر

علی شمیرانی – اگرچه درج مطالب قبلی موجبات خشم و پریشانی برخی را به همراه داشته ولی در این مطلب نیز یکی دیگر از روش های کوتوله های تبلیغاتی و روزنامه نگارنماها را باز می کنم. به این روش شنا بر خلاف جهت آب گفته می شود.

اما جریان چیست؟ در کار مطبوعاتی گاه اتفاقاتی می افتد که می تواند به زیان منافع ملی باشد در این صورت اکثر مطبوعات و رسانه ها در مسیری هماهنگ با هم سعی در اطلاع رسانی و اقدام یکسان برای مهار جریان می کنند و اینجاست که کوتوله های تبلیغاتی و روزنامه نگارنماها وارد کار می شوند.

آنها قدر این لحظات را به خوبی دانسته و به عبارتی طی تماس با موسسه ، شرکت و یا هر جا وشخصی که مورد انتقاد مطبوعات قرار گرفته سعی می کنند حرکتی برخلاف جهت آب داشته باشند و از این بابت نیز در بسیاری از موارد پول خوبی می توانند به دست بیاورند.

برای روشن شدن موضوع یک مثال واقعی می زنم. گلدکوئست عزیز را که همه مردم ایران می شناسند! برای نمونه زمانی که اکثر مطبوعات خبر از ممنوعیت فعالیت این جریان در کشور می دهند رسانه ها و کوتوله های تبلیغاتی و روزنامه نگارنماهایی هستند که قدر این فرصت طلایی را دانسته و با نزدیکی به این جریان و حرکت برخلاف جهت آب سعی در کسب درآمد برای خود دارند.

خلاصه استفاده از فضای اختلاف و انتقاد یکی دیگر از روش های کوتوله های تبلیغاتی و روزنامه نگارنماها محسوب می شود. باید بگویم که مثال گلدکوئست واقعی بوده و بودند و هستند رسانه هایی که از این بابت به درآمد رسیده و از این جریان حمایت کردند.

  • ۸۴/۰۷/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">