ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سعید کریمی ـ تا پایان امسال شهروندان در هر زمان و بدون محدودیت از لحاظ تعداد خطوط تلفن می‌توانند با شرکت مخابرات ایران تماس بگیرند.

«داوود زارعیان» مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات ایران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شهر با بیان این مطلب افزود: در حال حاضر برای ارتباط با مردم از سیستم مکانیزه اپراتوری استفاده می‌کنیم که در هر لحظه تنها 30 نفر امکان تماس با شرکت‌ مخابرات ایران را خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: پس از اجرای پروژه‌ای که مناقصه آن هفته آینده انجام می‌شود شهروندان در هر زمانی از شبانه‌ روز و بدون هیچ محدودیتی از لحاظ تعداد خطوط تلفن می‌توانند با شرکت مخابرات ایران تماس بگیرند.

زارعیان در خصوص دیگر ویژگی‌‌های این پروژه گفت: با اجرای کامل این پروژه به غیراز افزایش کیفیت پاسخگویی شرکت مخابرات ایران، بخشی از مشکلات شهروندان را در همان لحظه از طریق تلفن و دسترسی که همکاران ما در آن واحد به تجهیزات ارتباطی دارند برطرف می‌شود.

وی در خصوص زمان‌بندی اجرای این پروژه اظهار داشت: ظرف مدت 3 ماه کار نصب تجهیزات آن پایان می‌یابد و به طور آزمایشی فعالیت خود را آغاز می‌کند که امیدواریم تا پایان سال جاری بتوانیم آن را به طور کامل عملیاتی کنیم.

وی تاکید کرد: هدف شرکت مخابرات ایران در اجرای این پروژه آن است که همه شهروندان با اولین شماره بتوانند تماس بگیرند و با هیچ اشغالی در این عرصه مواجه نباشند.

  • ۸۴/۰۷/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">