ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

یکی از محورهای کلیدی در مراسم معارفه مهدی اخوان بهابادی مدیر عامل جدید همراه اول، تاکید رییس هیات مدیره این شرکت بر اجرای چشم‌انداز برنامه استراتژیک و پنج ساله «تحقق رویای دیجیتال» این اپراتور بود.
علی بقایی در این مراسم گفته بود: نهضت تحول دیجیتال چند ماهی می شود که در سطح شرکت آغاز شده و تمامی بازار ICT و سهامداران منتظر هستند تا ببینند برای این مهم، درصدد انجام چه کارهایی هستیم.
با برگزاری نمایشگاه تلکام 98 اما بخش‌هایی از برنامه‌های همراه اول برای تحقق برنامه رویای دیجیتال در معرض دید عموم قرار گرفت.
این اتفاق در حالی رخ داد که نمایشگاه تلکام برخلاف سال‌های قبل در کمترین حجم ممکن برگزار شد و خبری از رویدادهای مرسوم نبود. همین موضوع باعث شده بود تا اندک شرکت‌های حاضر در این دوره از نمایشگاه بیشتر حول خدمات B2B تمرکز داشته باشند.
با این وجود اما همراه اول در رویکردی متفاوت دو کانتر اختصاصی تحت عنوان استارت‌آپ‌های سنجینه و آچاره را در این نمایشگاه به مخاطبان عرضه کرد تا نشان دهد در مرحله شعاری حمایت از کسب‌وکارهای دیجیتال قرار نداشته و تا تجاری‌سازی آنها پیش رفته است.
به این ترتیب که همراه اول با حمایت عملی از این دو پلتفورم و وارد کردن آنها به مرحله عرضه خدمات حرفه‌ای و تجاری، رسما گام‌های عملی خود در تحقق رویای دیجیتال را به نمایش گذاشت و نشان داد که سمت‌وسوی بزرگترین اپراتور ایران برای سال‌های آینده چیست.
بر اساس این گزارش آچاره در حال حاضر بزرگ‌ترین اپلیکیشن درخواست خدمات که پلی مطمئن میان مشتریان و متخصصان است، ایـن امـکان را به کـاربران خود می‌دهد تا هـر خـدمتی که مورد نیازشان است را از طریق وبسایت و اپلیکیشن آچاره به راحتی و در هـر سـاعتی از شبانه‌روز سـفارش دهند. آچاره در سال ۹۷ برنده تندیس بهترین اپلیکیشن موبایل شد و هم‌اکنون قادر است بیش از ۳۵۰ خدمات متنوع را در سراسر کشور به مشتریان خود ارائه دهد.
آچاره به مخاطبان خود کمک می‌کند تا به بزرگترین جامعه مشتریان در سطح کشور متصل شده و کسب درآمد کنند.
استارت‌آپ سنجینه نیز با استفاده از اطلاعات موجود در «سامانه ملی اعتبارسنجی» سابقه اعتباری و مالی افراد را سنجش کرده و در قالب یک نمره و یک رتبه در اختیار کاربران قرار می‏دهد. سامانه ملی اعتبارسنجی در سال ۱۳۸۹ با مجوز و نظارت بانک مرکزی تاسیس شد و کلیه بانک‎ها و مؤسسات مالی و اعتباری دارای مجوز از بانک مرکزی و کلیه تامین‏کنندگان موظف به تامین اطلاعات موردنیاز این سامانه شدند.
با استفاده از کارنامه اعتباری سنجینه، بانک‏ها، موسسات مالی، شرکت‏های داری فروش اقساطی یا لیزینگی و حتی افراد حقیقی می‏توانند پیش از نهایی شدن یک قرارداد یا معامله، از اعتبار مالی طرف مقابل خود اطمینان حاصل کنند.

  • ۹۸/۱۰/۰۴

همراه اول

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">