ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

گزارش وضعیت کیفیت اینترنت ایران در شش ماهه اول سال ۹۹ با عنوان"ایران در مسیر هوشمندی" منتشر شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، این گزارش با تکیه بر این اصل مهم که کیفیت شبکه ‫#حق‌الناس‬ است، در راستای سیاست های رگولاتوری جهت گزارش به مردم و شفاف سازی وضعیت کیفیت اپراتورها ،حفاظت از حقوق مصرف کننده ، بهبود رقابت و ایجاد امکان حق انتخاب برای مشترکان پس از بررسی و مقایسه اپراتورها منتشر شده است.
معرفی اپراتورهای ارایه دهنده سرویس های ارتباطات ثابت و سیار،فناوریهای اتصال به اینترنت در کشور،شاخص های سنجش کیفیت،تجربه مشتری و وضعیت آماری پهن باند کشور از بخش های مختلف این گزارش است.
بر اساس این گزارش تعداد اشتراک های پهن باند ثابت از ۵۸ هزار و ۳۱۰ اشتراک در سال ۹۲ به ۹ میلیون و ۴۷۹ هزار و ۳۳۷ اشتراک در سال جاری و در حوزه پهن باند سیار از اشتراک صفر در سال ۹۲ به ۷۶ میلیون و ۵۳۱ هزار و ۱۷۶ اشتراک در سال ۹۹رسیده است.
بر همین اساس ضریب نفوذ پهن باند ثابت از ۷/۶۳ درصد در سال ۹۲ به ۱۱/۲۸ درصد در سال جاری و ضریب نفوذ پهن باند سیار از صفر درصد در سال ۹۲ به ۹۱/۰۷ درصد در سال ۹۹ رسیده است.
 

گزارش کامل وضعیت کیفیت اینترنت کشور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">