ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

گل بود به سبزه نیز آراسته شد

| يكشنبه, ۸ آبان ۱۳۸۴، ۱۱:۲۵ ق.ظ | ۱ نظر

علی شمیرانی – این روزها بحث مشکلات مکالمات تلفن همراه در تهران به اوج خود رسیده بود که ناگهان تنها روزنه ارتباطی یعنی SMSها نیز بنا به دلایلی که معلوم نیست چرا به شکل رسمی اعلام نمی شود از کار افتاد.
جالب آنکه مدیران کم تجربه روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار همچنان و در چنین وضعیت تابلویی وقتی در برابر این پرسش قرار می گیرند که مشکل چیست چنین پاسخ می دهند که ما مشکلی مشاهده نکرده و گزارشی دراین خصوص به دست ما نرسیده است!
با این تفاسیر و گذشته از مشکلات پیش آمده در فیبر نوری، این شایعه کمی قوت گرفته که نرم افزار "فیلترینگ SMS" در شرکت مخابرات در حال تست است. اگرچه این شایعه توسط یک مقام آگاه و به شکلی خصوصی تکذیب شد ولی زمانی که در شرایطی مشابه اطلاع رسانی درست و به موقع انجام نمی شود جلوی چنین شایعاتی را نمی شود گرفت.

  • ۸۴/۰۸/۰۸

نظرات  (۱)

امان از دست این اس ام اس هایی نارس واقعا" نمیشه به این اس ام اس اعتماد کرد، معلوم نیست برسه یا نه، اس ام اس ریپورت هم که هزینه ی بیشتر داره، نرسه هم عملا" باید دوباره سعی و هزینه کنی، فقط جهت اطّلاع رسانیه. این سری رقم های قبوض همراه خیلی عجیب و غریب بود! مادر بنده که سابق بر این 2000 تومان هم هزینه ی پیام کوتاه نداشته است این بار 15،000 تومان هزینه ی پیام کوتاه داشت و این یعنی بیش از 11،000 پیام کوتاه در دو ماه! پرینت خط هم گویای این هست که دقیقا" همین تعداد پیام ارسال شده امّا نه توسّط مادر بنده، بلکه توسّط دکل محترمه ی مخابرات که یک پیام ارسالی برای صدا و سیما را بیش از چند هزار بار ارسال کرده است(به گفته ی مسئول مربوطه ی ارتباطات سیّار)! و عملا" هیچ کس، هیچ گونه پاسخی در این مورد ارائه نمی دهد!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">