ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

گوگل تبلیغ ارزهای دیجیتال را کاملا ممنوع کرد

| چهارشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۶، ۰۱:۳۴ ب.ظ | ۰ نظر

گوگل هم به جمع شرکت ها و مؤسساتی پیوست که هرگونه تبلیغات ارزهای دیجیتال را ممنوع کرده اند.

به گزارش فارس به نقل از سی ان بی سی، گوگل از این پس از طریق شبکه تبلیغاتی خود هیچ گونه محتوای تبلیغاتی مرتبط با ارزهای دیجیتال را به نمایش نمی گذارد.

همچنین نمایش آگهی های دیجیتال اعلام عرضه اولیه این نوع ارزها در بازار سهام، تبلیغات کیف های دیجیتال مربوط به ارزهای یادشده و تبلیغ هرگونه سرویس و کسب و کار مربوط به خرید و فروش این ارزها متوقف می‌شود.

پیش از این در ابتدای سال 2018 هم فیس بوک از محدودیت مشابهی علیه ارزهای دیجیتال خبر داده بود. بر اساس قوانین گوگل حتی شرکت هایی که به طور قانونی در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال فعالیت می کنند هم نمی توانند تبلیغات خود در این حوزه را از طریق گوگل به نمایش بگذارند.

قوانین تازه گوگل در این زمینه از ماه می سال 2018 میلادی یعنی حدود دو ماه دیگر اجرایی خواهد شد. به نظر می رسد، آسیب های احتمالی ناشی از خرید و فروش این ارزها، برخی پنهان کاری ها و بی قانونی ها و خطر پولشویی در این تصمیم گوگل موثر بوده است.

  • ۹۶/۱۲/۲۳

پول مجازی

گوگل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">