ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

گوگل در آستانه خرید HTC

| يكشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۶، ۰۲:۵۴ ب.ظ | ۰ نظر

منابع خبری مختلف می گویند گوگل در مراحل پایانی مذاکره برای خرید واحد تولید گوشی‌های هوشمند شرکت تایوانی اچ تی سی است.

به گزارش فارس به نقل از وی تری، گوگل کمتر از سه سال قبل هم Motorola Mobility را خریداری کرده بود که واحد تولید گوشی های هوشمند شرکت موتورلا محسوب می شد. البته این خرید دستاورد قابل توجهی برای گوگل به همراه نیاورد ولی این شرکت مالک تعدادی از حق اختراعات ارزشمند ثبت شده موتورلا شد.

در حالی که گوگل و اچ تی سی خود در این زمینه سکوت کرده و حاضر به رد یا تایید اخبار منتشر شده نیستند، برخی منابع خبری چینی و از جمله روزنامه کامرشیال تایمز این کشور می گویند مذاکرات دو طرف در حال نهایی شدن است.

هنوز مشخص نیست گوگل برای خرید اچ تی سی چه رقمی خواهد پرداخت. پیش از این اعلام شده بود که اچ تی سی وظیفه تولید گوشی هوشمند جدید گوگل موسوم به پیکسل 2 را بر عهده خواهد داشت.

خرید واحد تولید گوشی اچ تی سی توسط گوگل به معنای توقف تولید دیگر تولیدات این شرکت و از جمله هدست های واقعیت مجازی HTC Vive نخواهد بود. وضعیت مالی شکننده اچ تی سی و تمایل گوگل به حضور قدرتمندانه تر در دنیای تولید نرم افزار، محتوا، سخت افزار ، کلود و هوش مصنوعی از جمله دلایل علاقه این شرکت به خرید اچ تی سی دانسته می شود.

  • ۹۶/۰۶/۱۹

گوگل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">