ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

گوگل رسانه‌های روسی را حذف کرد

| چهارشنبه, ۱۱ اسفند ۱۴۰۰، ۰۲:۳۲ ب.ظ | ۰ نظر

گوگل روز گذشته اپلیکیشن‌های تلفن همراه شبکه‌های تلویزیونی راشا تودی و اسپوتنیک را از فروشگاه آنلاین خود موسوم به پلی استور حذف کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، این اقدام گوگل در راستای اقدامات قبلی این شرکت صورت گرفته که هدف آن حذف رسانه‌های روس از شبکه‌های اجتماعی و فضای رسانه‌ای است.

تعدادی از شرکت‌های فناوری آمریکایی در روزهای اخیر ابزار توزیع و تبلیغات را برای خبرگزاری‌های روسیه محدود کرده‌اند، زیرا کمیسیون اروپا به دلیل نگرانی از انتشار اطلاعات نامطلوب از نظر خود درباره جنگ در اوکراین، خواستار ممنوعیت آنها شده است.

آنا بلکینا، معاون سردبیر راشاتودی روز گذشته در بیانیه‌ای گفت شرکت‌های فناوری که این رسانه را مسدود کرده‌اند، به هیچ مدرکی مبنی بر انتشار مطالب نادرست در آن اشاره نکرده‌اند و لذا ادعاهای آنها در مورد دروغ پراکنی رسانه‌های روسی غلط است. در عین حال اپل نیز دیروز دست به اقدام مشابهی زد و اپلیکیشن‌های این دو شبکه را از اپ استور خود حذف کرد.

  • ۰۰/۱۲/۱۱

گوگل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">