ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

یک لطیفه از رییس سازمان ترافیک

| سه شنبه, ۱۲ مهر ۱۳۸۴، ۰۲:۳۵ ب.ظ | ۲ نظر

علی شمیرانی - توضیح: منبع این لطیفه خبرگزاری ایرنا است که با کامران حاج نصراللهی مدیر عامل سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران در خصوص وضعیت ورود خبرنگاران به محدوده طرح مصاحبه کرده است.و اما به این لطیفه که از میان پاسخ های مستدل و منطقی ایشان به خبرنگار مربوطه داده شده است توجه فرمایید:
"مدیر عامل سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران درخصوص نامه جمعی از مدیران مطبوعات به شهردار تهران مبنی بر متوقف شدن ممانعت ازتردد خبرنگاران در محدوده طرح ترافیک، گفت: شهرداری از ورود خبرنگاران به محدوده‌طرح‌ترافیک جلوگیری نمی‌کند، بلکه ورود باکارت خبرنگاری به محدوده ممنوع خواهد شد."
دست هایتان را روی شکمتان بگذارید و با صدای بلند قهقهه بزنید.بعضی از مسوولان خود نمکدان هستند!

  • ۸۴/۰۷/۱۲

نظرات  (۲)

من نمی دونم چرا بعضی چیزهای بدیهی و قابل فخم بآسونی رو تازگیها بعضیها که خودشون نمی فهمند، شروع می کنند به خندیدن! مثل نبوی که گفته بود 360 درجه همون صفر درجه است! برادر من! کاملا واضحه منظور اینه که خود کارت خبرنگاری از این به بعد بعنوان مجوز ورود نخواهد بود، و اگر خبرنگاران می خواهند به محدوده وارد شوند باید مجوز دیگری بگیرند که صرفا داشتن کارت خبرنگاری نیست. مطلب به همین سادگی باعث این همه خندیدن شما شده بود؟
  • مسعودغفاری توران
  • لطیفه ی خیلی باحالی بود.ولی! بیمزه!!!!!!!! منطضر لطیفه های بیمزه ی شماهستیم .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">