ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران گفت: ‪ ۲۰۰‬شهر کشور در طول دو سال زیر پوشش سیم کارتهای اعتباری خواهد رفت.

"داوود زارعیان"، در گفت و گو با ایرنا در اهواز افزود: اولویت در واگذاری این سیم کارتها پوشش استانهای بزرگ است که تا پایان امسال این کار انجام می‌شود.

وی تعداد سیم کارتهایی که واگذار خواهد شد، را یک میلیون و ‪ ۹۵۰‬هزار شماره اعلام و اظهار داشت: تاکنون ‪ ۴۵۰‬هزار شماره از این تعداد واگذار شده است.

زارعیان درباره‌اجرای پروژه فیبر نوری درکشورتوضیح داد: ‪ ۵۶‬هزارکیلومتر فیبر نوری اجرا شده که حدود ‪ ۳۰‬هزار کیلومتر آن بصورت کمربند سراسری و ‪ ۲۶‬هزار کیلومتر در داخل شهرها و استانها انجام و از آن بهره‌برداری می شود.

مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران در زمینه پروژه‌های بین‌المللی شرکت مخابرات ایران نیز گفت: دراین رابطه یک پروژه مشترک کابل دریایی با کویت در دست اجراست که ایران را از فجیره به کشورهای عربی و ازآنجا به تمامی جهان اتصال می‌دهد و مراحل پایانی کار را می‌گذارند.

وی افزود: دومین پروژه ‪ TAE‬است که از شاخه چین شروع و تا فرانکفورت آلمان ادامه دارد که راه اندازی و مورد استفاده قرار دارد.

زارعیان درباره همکاری با کشور عراق در زمینه مخابرات اظهار داشت: با این کشور مذاکراتی صورت گرفته شده و نشستهایی نیز برگزار شده که از طریق استان کرمانشاه به استانهای هم مرز در عراق متصل شویم.

وی خاطرنشان کرد: دراین زمینه ایران مشکلی ندارد و طرف عراقی هم آمادگی خود را اعلام کرده است.

  • ۸۴/۰۸/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">