ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ما در مرحله‌ی عیب‌یابی شبکه‌ی تلفن‌همراه هستیم و حدود 10 تیم به صورت شبانه روزی در تهران مشغول بررسی عیب‌ها هستند و در صورت مشخص شدن مشکل می‌توانیم راه حل و زمان لازم برای برطرف کردن آن ارایه دهیم.

به گزارش ایسنا، «محمد سلیمانی» در حاشیه‌ی مراسم بزرگداشت روز جهانی استاندارد درجمع خبرنگاران گفت: خدمات ما در بخش‌های تلفن ثابت، پست و تلفن همراه از کیفیت راضی کننده‌ای برخوردار است وتلفن همراه حدود پنج ماه است که در تهران مشکل جدی کیفیت پیدا کرده که دلیل اصلی آن پیچیدگی شبکه‌ی تلفن همراه است.

وی با بیان این‌که در حال حاضر حدود 7 میلیون و 100 هزار شماره‌ی تلفن همراه در کشور وجود دارد گفت : شرایط محیطی ساخت وسازهای شهری ونحوه‌ی استفاده‌ی مشترکان بر این شبکه تاثیر گذار است .

وی، ورود سیستم‌های کمی‌ را در شبکه‌ی تلفن همراه موثر دانست وگفت: چون رفع این مشکلات با یک‌سری مسائل فنی امکان پذیر است نمی‌توانیم مدت زمانی را برای آن ارایه دهیم بلکه این مساله باید عیب یابی شود تا بتوانیم مشکلش را حل کنیم .

سلیمانی، مشکل موجود در شبکه‌ی همراه کشور را مشکلی جدی و گسترده دانست وگفت: ما در مرحله‌ی عیب‌یابی هستیم و حدود 10 تیم به صورت شبانه روزی در تهران مشغول بررسی عیب‌ها هستند و در صورت مشخص شدن مشکل می‌توانیم راه حل و زمان لازم برای برطرف کردن آن ارایه دهیم.

وی ادامه داد: البته نتایج اندازه‌گیری‌ها و محاسبات خیلی با یکدیگر همخوانی ندارند و ما بر اساس یک کار منطقه بندی شده مشغول به عیب یابی هستیم .

وزیر ارتباطات در خصوص اپراتور دوم تلفن همراه نیز گفت: مباحث فنی این مساله ادامه دارد.

  • ۸۴/۰۷/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">