ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

64 ‬درصد ظرفیت اینترنت فعال است

| چهارشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۸۵، ۰۵:۱۴ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، گفت: هم اکنون ‪ ۶۴‬درصد ظرفیت اینترنت کشور فعال است.

به گزارش روز سه‌شنبه روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت،مهندس "ناصر یوسف پور" ، افزود: در صورت درخواست دیتا مبنی بر ضرورت افزایش ظرفیت اینترنت کشور، شرکت زیرساخت از هرگونه آمادگی برای افزایش این ظرفیت در سطح کشور برخوردار است.

وی اظهار داشت هم اکنون ‪ ۶۴‬درصد ظرفیت اینترنتی که زیرساخت برای دیتا فراهم کرده فعال است و نزدیک ‪ ۳۶‬درصد ظرفیت اینترنت خالی است با این حال شرکت ارتباطات زیرساخت باز هم برای افزایش ظرفیت اینترنت کشور آمادگی کامل دارد.

یوسف‌پور، همچنین در خصوص سرعت اینترنت در سطح کشور، گفت: با توجه به امکاناتی که دیتا از زیرساخت خواسته است، سرعت اینترنت از وضعیت مناسبی برخوردار بوده و هم‌اکنون هیچ‌گونه مشکل و شکایتی در زمینه سرعت اینترنت وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، با یادآوری بروز اختلالات اینترنتی ماه‌های گذشته در اثر قطع فیبرنوری "فلگ"، گفت: روز هفتم تیر ماه، شش ‪STM1‬ فیبر نوری "فلگ" از کار افتاد و ظرفیت اینترنت از یازده ‪ STM1‬به پنج ‪STM1‬ کاهش یافت، در عین حال، این اختلالات در کوتاه‌ترین زمان به وسیله‌ی یک ‪STM1‬ از طریق ترکیه و هشت ‪ STM1‬از مسیرهای دیگر ترمیم شد و ظرفیت به چهارده ‪ STM1‬افزایش یافت.

یوسف‌پور، خاطرنشان کرد: خطوط جایگزین "فلگ"، توانایی‌ها و قابلیت‌های "فلگ" را دارا بوده و کاربران با مشکل خاصی در این زمینه مواجه نیستند به گونه‌ایی که اینترنت با سرعت و وضعیت مناسب در اختیار کاربران قرار دارد.

  • ۸۵/۰۸/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">