ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

80 درصد سهام مخابرات 6 ماهه واگذار می شود

| دوشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۸۷، ۰۳:۵۴ ب.ظ | ۰ نظر

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران اعلام کرد فرآیند واگذاری تدریجی 80 درصد سهام شرکت مخابرات 6 ماه به طول خواهد انجامید.

صابر فیضی در گفتگو با مهر گفت: بزرگترین تحول پس از ابلاغ بند ج اصل 44 قانون اساسی در مجموعه وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات، واگذاری سهام شرکت مخابرات ایران است که در صورت واگذاری کل سهام آن تا پایان سال جاری، کل مفاد این ابلاغیه در این حوزه اجرایی شده است.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران افزود: با انجام این واگذاری 37 هزار نفر از پرسنل شرکت مخابرات ایران از این مجموعه و بدنه دولت جدا شده و به بخش خصوصی می پیوندد.

وی ادامه داد: کل کارهایی که باید از سوی شرکت مخابرات ایران برای واگذاری سهام این شرکت انجام می شده، اجرا شده است و اعلام زمان رسمی واگذاری سهام مخابرات بر عهده سازمان خصوصی سازی و بورس است.

فیضی اظهارداشت: با واگذاری سهام شرکت مخابرات ایران کل زیر مجموعه های این بخش اعم از شرکت ارتباطات سیار و 30 شرکت مخابرات استانی واگذار می شود و هیچ بخش واگذار نشده ای در این سازمان باقی نمی ماند.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران خاطر نشان کرد: مبلغ حقوق صاحبان سهام در واگذاری این شرکت 4 هزار و 900 میلیارد تومان است که طی چند مرحله واگذاری آن انجام می شود.

وی ابراز داشت: هیچ زمان دقیقی برای واگذاری اولین مرحله از سهام شرکت مخابرات ایران تاکنون اعلام نشده است اما پیش بینی می شود پس از آغاز اولین مرحله از واگذاری ها کل این فرایند تا 6 ماه به طول بیانجامد.

  • ۸۷/۰۴/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">