ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

80 درصد گوشی ها مشکل نرم افزاری دارند

| دوشنبه, ۳ آبان ۱۳۸۹، ۰۱:۴۶ ب.ظ | ۱ نظر

بنا به گفته مدیرکل خدمات پس از فروش شرکت پارس کامتل نزدیک 80 درصد از مراجعه کنندگان به مرکز خدمات پس از فروش این شرکت دارای مشکلات نرم افزاری هستند.

"عطیه بزرگ خان" در گفت و گو با موبنا اظهار داشت: در حال حاضر گوشی های بیشتر مراجعه کنندگان مشکلات نرم افزاری از جمله هنگ کردن، خاموشی های پی در پی و غیره دارند.

وی افزود: نمی توان آمار دقیقی از نوع خرابی و یا مدل خاصی از گوشی ها یا برند خاصی داد چرا که هر چه فروش گوشی ها بیشتر باشد میزان تعمیرات آن نیز به طبع بالاتر خواهد بود.

وی با اشاره به مراجعه کاربران برای تعمیرخرابی قطعات گوشی گفت: تنها در حدود 20 درصد مراجعه کنندگان به این مرکز تعمیرات شامل خرابی قطعه هستند که مشکل آنها هم در صورت ضربه و آب خوردگی ایجاد شده است .

مدیرکل خدمات پس از فروش شرکت پارس کامتل همچنین ادامه داد: گوشی های جدید از برند های مختلف که روانه بازار می شوند دارای کمترین خرابی قطعات هستند و مشکل آنها بیشتر در نرم افزارهای آنها است.

  • ۸۹/۰۸/۰۳

نظرات  (۱)

عالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">