ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

بر اساس اطلاعات به دست آمده از شرکت پست جمهوری اسلامی ایران تنها دو درصد از مردم مبلغ کالای سفارش شده در اینترنت را اینترنتی می‌پردازند

مسوول سرویس خرید و فروش اینترنتی شرکت پست در گفت و گو با موبنا با اشاره به اینکه مردم کشور اعتماد به پرداخت اینترنتی ندارند اظهار داشت: در حال حاضر 98 درصد خریداران ترجیح می دهند مبلغ کالای سفارش شده را در هنگام دریافت کالا به ماموران پستی تحویل دهند.

"فرهاد محمدی" با اشاره به عدم اعتماد به بانکداری الکترونیکی را یکی از معظلات اصلی مشتریان دانست و گفت:‌متاسفانه به دلیل نبود اعتماد لازم در میان مردم،‌مشتریان رغبتی به استفاده از اینترنت بانکینگ ندارند که برای حل این موضوع باید بانک‌ها با برنامه های مدون و درست مردم را به این استفاد از این خدمات جدید سوق دهند.

وی با تاکید براینکه باید بی اعتماد مردم نسبت به پرداخت‌های اینترنتی آسیب شناسی شود،‌افزود: مسوولان و نهادهای مربوطه باید به حل این موضوع در کشور بپردازند چرا که هم اکنون در کشورهای توسعه یافته بیشتر تراکنش‌های مالی بر اساس بانکداری الکترونیکی انجام می‌شود.

  • ۹۲/۰۲/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">