ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

Allo پیام‌رسان موبایلی گوگل به بازار آمد

| چهارشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۴:۲۸ ب.ظ | ۰ نظر

شرکت گوگل از برنامه پیام رسان هوشمند موسوم به Allo رونمایی کرد؛ انتظار می رود این برنامه به زودی به یک رقیب جدی برای برنامه های محبوب WatsApp و iMessage تبدیل شود.

به گزارش ایرنا از گاردین، وجه تمایز Allo با سایر برنامه های پیام رسانی، هوشمند بودن آن است. این برنامه قادر است به پیغام های دریافتی پاسخ دهد و به یک برنامه درونی به نام @google مجهز است که می تواند اینترنت را جستجو کند، فایل های ویدیویی را پخش کند و رستوران های مختلف را به کاربر پیشنهاد دهد.
این برنامه که در هر دو سیستم عامل اندروید و iOS قابل استفاده است، بر اساس نرم افزار یادگیری ماشین، محصول شرکت گوگل طراحی و تولید شده است تا بتواند نحوه مکالمه کاربران را در طول زمان یاد بگیرد و پیشنهادهای مناسبتری را در اختیار آن ها قرار دهد.
برنامه Allo، علاوه بر پاسخ دهی به پیغام ها یک دستیار مجازی در اختیار کاربر می گذارد که قادر است او را در مسیریابی، دسترسی اطلاعات موضوعی مانند تیتر اخبار و وضعیت آب و هوا، اطلاعات مربوط به رستوران ها و پروازها و همچنین انجام بازی های مختلف، یاری کند.
برای استفاده از Allo نیازی به داستن حساب کاربری گوگل نیست و می توان با استفاده از شماره تلفن همراه در آن ثبت نام کرد. پس از نصب برنامه روی تلفن همراه لازم است مجوز دسترسی به فهرست اطلاعات تماس ذخیره شده در آن را به برنامه دهید.
این برنامه امکان سه نوع مکالمه مختلف شامل پیام رسانی عادی، مکالمه مستقیم با دستیار مجازی و مکالمه ناشناس را فراهم می کند. در حالت اخیر، کلیه پیغام ها به صورت رمزگذاری شده بین دوطرف ردوبدل می شود و هیچ اطلاعاتی در رابطه با فرستنده یا محتوای پیام ها فاش نمی شود.
برنامه Allo مثل سایر برنامه های پیام رسانی امکان ارسال فایل های ویدیویی، صوتی، پیغام های متنی و انواع برچسب های سفارشی را در اختیار می گذارد.
برای ارتباط با دستیار مجازی نیز کافی است در ابتدای پیغام عبارت @google را تایپ کرده و دستورالعمل های موردنظر را به طور واضح بنویسید تا پاسخ مقتضی را دریافت کنید.
برنامه Allo از امروز قابل دریافت و نصب روی گوشی تلفن همراه است.

  • ۹۵/۰۶/۳۱

گوگل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">