ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

GCها روزی یک سایت بدهند غنیمت است

| جمعه, ۱۳ مهر ۱۳۸۶، ۰۴:۲۷ ب.ظ | ۰ نظر

امیدواریم تا یک ماه و نیم آینده، چهار هزار سایت GCها به اتمام برسد، بنابراین اگر این شرکت‌های پیمانکار روزانه یک سایت تحویل دهند، بازهم غنیمت است.

مهندس حسن رضوی، معاون طرح و مهندسی شرکت ارتباطات سیار، در گفت‌وگو با خبرنگارسیتنا، با اشاره به تشکیل کمیته حل اختلاف در زمینه مسایل GCها اظهار داشت: در این کمیته که با حضور نماینده مجمع شرکت مخابرات ایران تشکیل شد، ادله‌ شرکت ارتباطات سیار و پیمانکاران مطرح شد، اما تاکنون نظر نهایی این نماینده عنوان نشده است.

وی، افزود: به دلیل پیچیدگی و گستردگی کار در سطح کشور، بخشی از عملکرد آن‌ها انتخاب شده و در حال بررسی است که در صورت نتیجه بخش بودن قطعا موارد دیگر بررسی خواهد شد.

رضوی، گفت: در زمینه بخش حقوقی این موضوع، آنچه که قوانین ایجاب کند قطعا ابلاغ خواهد شد و شرکت ارتباطات سیار به عنوان مجری اجرا خواهد کرد.

وی، در خصوص ایجاد ظرفیت‌ها خاطرنشان کرد: GCها حتی اگر روزی یک سایت هم تحویل دهند غنیمت است. البته در حال حاضر به صورت میانگین هفته‌ای 15 تا 20 سایت تحویل می‌‌شود که فاصله به نتیجه رسیدن آن‌ها فرصت و امکان خوبی برای اتمام تعهداتشان محسوب می‌شود.

معاون طرح و مهندسی شرکت ارتباطات سیار، در پایان گفت: امیدواریم تا یک ماه و نیم آینده، چهار هزار سایت GCها به اتمام برسد.

  • ۸۶/۰۷/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">