ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

GPRS همراه اول به صا ایران رسید

| چهارشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۸۶، ۰۴:۵۷ ب.ظ | ۰ نظر

شرکت صنایع مخابراتی صاایران به عنوان برنده‌ی نهایی مناقصه‌ جهت ارایه‌ی‌ سرویس GPRS (اینترنت) اپراتور اول تلفن همراه انتخاب شد.

سیدعلی علویان - رییس هیات مدیره‌ی شرکت ارتباطات سیار - در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اعلام این خبر درباره‌ی زمان راه‌اندازی و ارایه‌ی سرویس GPRS (اینترنت) اپراتور اول تلفن همراه اظهار کرد: بعد از ابلاغ این موضوع به صاایران، این شرکت متعهد خواهد بود تا ظرف سه ماه به نصب تجهیزات و راه‌اندازی این شبکه برای ارائه سرویس GPRS اقدام کند.
وی با بیان اینکه به زودی این موضوع به شرکت صاایران ابلاغ خواهد شد گفت: این سرویس ابتدا از شهر تهران آغاز و به تدریج در دیگر شهرها نیز ارایه خواهد شد.

به گزارش ایسنا پیش از این وحید صدوقی - مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار- درباره‌ی این که چه زمانی سرویس‌های ارزش افزوده‌ی GPRS مانند دسترسی به اینترنت ارائه می‌شود به خبرنگار ایسنا گفته بود: مناقصه‌ی تجهیزات شبکه‌ی GPRS در سال گذشته برگزار شد اما به دلیل ناقص بودن مدارک برخی از شرکت‌ها مناقصه به سرانجام نرسید، از این رو قرار شد برنده‌ی مناقصه مشخص شود تا بتوانیم با انتخاب پیمانکار گام‌های اجرایی این پروژه را آغاز کنیم.

او با اشاره به این که برای انتخاب پیمانکار سه ماه پیش‌بینی شده، اظهار کرده بود: امیدواریم اوایل آبان‌ماه سرویس‌های GPRS به مشترکان ارتباطات سیار ارایه شود.

به گفته‌ی مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار قبلا وعده داده شده بود که سرویس‌های GPRS مانند دسترسی به اینترنت و یا حتی MMS در شهریورماه عملیاتی می‌شود اما به دلیل تجدید مناقصه‌ی انتخاب پیمانکار این پروژه، این امر به تاخیر می‌افتد و بر اساس برنامه‌ریزی جدید این سرویس‌ها در آبان‌ماه در اختیار مشترکان این اپراتور قرار می‌گیرند.

  • ۸۶/۰۶/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">