ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

IBM موفق به اخذ استاندارد ایران شد

| چهارشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۸۴، ۱۱:۰۰ ق.ظ | ۰ نظر

محمد رجبی - مدیرعامل شرکت IBM در کنفرانس مطبوعاتی تازه های فناوری و کیفیت در IBM اعلام نمود با تلاش شبانه روزی و زحمات طاقت فرسای متخصصان این شرکت، بالاخره توانستیم برای نوت بوکهای تولیدی خود موفق به اخذ گواهی کیفیت استاندارد ایران و تائیدیه فنی شرکت تحقیقاتی صنایع انفورماتیک ایران شویم و با این وجود، امیدواریم سهم بازار بیشتری از کامپیوترهای قابل حمل را کسب نمائیم.

وی در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران درخصوص جایگاه شرکت HP/Compaq در قیاس با فروش و کیفیت محصولات IBM اظهار داشت آنها نیز اقدامات گسترده ای را انجام داده اند تا کیفیت مطلوب را برای پرینترهای تولیدی خود بدست آورند ولیکن خبر دقیقی از تائیدیه استاندارد ایران ندارم. آنچه که محرز است درصورت عدم اخذ تائیدیه استاندارد ایران و شرکت تحقیقاتی قطعاً موفق به ورود به بازار بزرگ کشور ایران نخواهند بود.

لازم به ذکر است در اقدامی اساسی و به منظور حفظ حقوق شهروندان ایرانی ( اگر همه شان نه، حداقل حقوق کارکنان شرکت تحقیقاتی صنایع انفورماتیک)! از سال 1384 برای واردات نوت بوک، سرور و پرینتر، بایستی گواهی استاندارد از شرکت مذکور اخذ شود.

  • ۸۴/۰۳/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">