ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

IT و کاهش 50درصدی سفرهای درون شهری

| دوشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۸۸، ۰۲:۰۴ ب.ظ | ۰ نظر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: با بهره گیری از فناوری اطلاعات و راه اندازی سرویس هایی نظیر 1818، سفرهای درون شهری در برخی مناطق کشور به کمتر از نصف رسیده است.

به گزارش روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، رضا تقی پور، در جمع مدیران مخابرات، پست و پست بانک استان اصفهان از کاهش 50 درصدی سفرهای درون شهری در برخی مناطق کشور خبر داد و گفت: با بهره گیری از فناوری اطلاعات و راه اندازی سرویس هایی نظیر 1818، سفرهای درون شهری در برخی مناطق کشور به کمتر از نصف رسیده است.

تقی پور افزود: امروزه تلاش در جهت کاهش جابجایی و سفرهای درون شهری یک ضرورت محسوب می شود و نقش فناوری اطلاعات در گذشته مورد غفلت قرار گرفته که باید تلاش شود این نقش جدی‌تر و پررنگ تر شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به خصوصی سازی مخابرات گفت: ما هم توقع داریم که ضعف ها کنار گذاشته شود و همه باید به مخابرات کمک کنند چرا که ما همه یک خانواده هستیم و سربلندی مخابرات سربلندی وزارت ارتباطات است.

وی ادامه داد: باید در اداره جدید یک مدل موفق ارائه شود و اگر شاهد افت باشیم، تاثیر گذاری نامناسبی در سطح کشور خواهد داشت.

مهندس رضا تقی پور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ظرفیت های بالا در استان اصفهان تصریح کرد: به همت همکاران، حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در سطوح مختلف شتاب بیشتری گرفته و شاخص های خوبی در پست، پست بانک و مخابرات داریم.

  • ۸۸/۰۹/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">