ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

آتش‌ زدن دکل‌های 5G این‌بار در هلند

| يكشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۹، ۰۲:۵۵ ب.ظ | ۰ نظر

مخالفان نسل پنجم شبکه‌های ارتباطی (5G) اخیرا به دکل‌های مخابراتی 5G در کشور هلند حمله کرده‌ و به آن‌ها خسارت زده‌اند.

به گزارش فارس به نقل از انگجت، مخالفان نسل پنجم شبکه‌های ارتباطی (5G) اخیرا به دکل‌های مخابراتی 5G در کشور هلند حمله کرده‌ و به آن‌ها خسارت زده‌اند.

این حادثه که حدود یک هفته پیش در انگلیس رخ داده بود و طی آن چندین دکل مخابراتی تخریب شده و مورد آتش‌سوزی قرار گرفته‌ بودند به هلند نیز گسترش یافته است.

رویترز گزارش می‌دهد، مهاجمان چندین دکل مخابراتی در هلند را آتش زدند و تخریب کرده‌اند؛ ۴ دکل مخابراتی تنها در هفته پیش مورد حمله قرار گرفته است.

 برخی از منتقدان توسعه شبکه ۵G که تصور می‌کنند توسعه این شبکه منجر به شیوع بیماری کووید۱۹ شده است و برخی دیگر به طور کلی مخالف این فناوری هستند که برخی از مردم هلند در این دسته قرار دارند.

هنوز مشخص نیست که آیا این حملات با ادعای ارتباط بین ۵G و COVID-۱۹ یا فقط ترس عمومی از  نسل پنجم شبکه‌های ارتباطی تحریک شده است.

نهاد دولتی امنیت و مبارزه با تروریسم هلند (NCTV) با انتشار اطلاعیه‌ای جدید روی وب‌سایت رسمی‌اش اعلام کرد: قبلاً هم اعتراض‌هایی مبنی بر نسل پنجم شبکه‌های ارتباطی و مخالفت با آن وجود داشته اما اعمال خشونت‌آمیز صورت نگرفته است.

  • ۹۹/۰۱/۲۴

5G

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">