ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

آخرین فرصت شرکت­‌های ICT برای حضور در جیتکس

| يكشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۶، ۰۴:۱۲ ب.ظ | ۰ نظر

باتوجه به برگزاری نمایشگاه جیتکس در مهر ماه شرکت­های حوزه ICT فقط حدود یک ماه فرصت دارند تا برای شرکت در این نمایشگاه در قالب پاویون رسمی جمهوری اسلامی ایران ثبت­نام کنند.

پاویون جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه جیتکس توسط اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نرم‌افزار ایران و با همکاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و با حمایت مالی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می­شود.

صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا)نیز از حضور شرکت‌های در پاویون ملی فناوری اطلاعات ایران در نمایشگاه جیتکس ۲۰۱۶ حمایت کرده است.

پیش از این هیات مدیره صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک به منظور تشویق و ترغیب صادرات صنایع الکترونیک، مقررکرده بود که به مشتریان طرف قرارداد صندوق که دارای تسهیلات جاری هستند، چنانچه تا زمان تسویه قرارداد در نمایشگاه‌های معتبر خارجی شرکت کنند، به ازای هر بار شرکت به اندازه یک درصد و حداکثر تا سقف ۳ درصد در کارمزد تسهیلات اعطایی تخفیف داده شود.

به گزارش اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نرم‌افزار ایران، پاویون جمهوری اسلامی ایران که پیش از این نیز در دو سال متوالی و از سال 2015 در جیتکس تشکیل شده، ملاقات­های تجاری ویژه (B2B) را میسر کرده و با رایزنی و تلاش صورت گرفته، بهترین نقطه از نمایشگاه در اختیار پاویون جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته است.

شرکت‌های حاضر در پاویون ملی جمهوری اسلامی ایران با هزینه­ای به مراتب پایین­تر از دیگر شرکت­های حاضر در جیتکس از امکاناتی نظیر امکان استفاده از غرفه­های سفارشی سازی شده، مترجم تخصصی و مشاوره‌ی تنظیم و عقد قرارداد بهره­مند می­شوند. همچنین معرفی شرکت­های حاضر در پاویون ایران جهت اخذ تسهیلات بانکی ارزان برای پوشش هزینه‌ها و پشتیبانی از قراردادها از دیگر خدمات ارایه شده است.

به گفته محمد رضا طلایی رییس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نرم‌افزار ایران برای اولین‌بار شرکت‌های نوپا و نوآور ایرانی می‌توانند در بخش ویژه‌ی این نمایشگاه حضور یابند و سمینار معرفی توانمندی­ها و پتانسیل­های ICT کشور در حوزه­ی تولید، سرمایه­گذاری و صادرات نیز در جیتکس برگزار می­شود.

طلایی معتقد است که حضور شرکت­های فناوری محور ایرانی در جیتکس و در قالب پاویون رسمی جمهوری اسلامی ایران می­تواند فرصت مناسبی برای شرکت­های ICT داخلی باشد.

نمایشگاه جیتکس امسال اواسط مهر ماه سال جاری در مرکز تجارت جهانی دوبی واقع در امارات متحده عربی برگزار می­شود. متقاضیان استفاده از خدمات پاویون رسمی جمهوری اسلامی ایران در جیتکس می­توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت فارسی جیتکس در آدرس irgitex.com مراجعه کرده و یا در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر و مشاوره با شماره تلفن 02188175053تماس حاصل کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">