ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

آخرین وضعیت واگذاری اینترنت پرسرعت

| دوشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۸۹، ۱۰:۰۷ ب.ظ | ۰ نظر

مهندس رضا تقی پور از بازسازی و نوسازی ایستگاههای موبایل با هدف ارتقای خدمات رسانی خبر داد و گفت: وزارت ارتباطات همواره استانداردها در زمینه تلفن همراه را پایش می کند و تلاش می کنیم خدمات رسانی تلفن همراه ارتقا یابد.

رضا تقی پور بعد از ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از منطقه ویژه اقتصادی پیام در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مهر در کرج با بیان اینکه مشکلی در زمینه جذب صنایع به منطقه ویژه اقتصادی پیام نداریم و در این زمینه متقاضی به میزان کافی وجود دارد افزود: در حال حاضر صنایع زیادی متقاضی فعالیت در منطقه ویژه اقتصادی پیام هستند و هر یک از آنها برای شروع فعالیت خود باید شرایط لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: صنایع پیشرفته و صنایع غیرآلاینده همچنین صنایعی که در راستای صادرات عمل می کنند، می توانند در منطقه ویژه اقتصادی پیام شرکت کنند.

این مسئول بیان کرد: نیازی نداریم برای منطقه ویژه اقتصادی پیام تبلیغ کنیم زیرا همانگونه که گفته شد، در حال حاضر صنایعی وجود دارند که متقاضی فعالیت در این منطقه هستند.
قابلیت واگذاری اینترنت پرسرعت در اکثر نقاط کشور وجود دارد

تقی پور در خصوص اینترنت پرسرعت نیز اظهار داشت: در اکثر نقاط کشور قابلیت واگذاری اینترنت پرسرعت وجود دارد که این امر بسیار مطلوب است.

وی ادامه داد: در تلاش برای ارتقای خدمات رسانی در زمینه اینترنت پرسرعت هستیم و امیدواریم در سال جدید تعداد مشترکان اینترنت پرسرعت در کشور افزایش یابد.

این مسئول افزود: در زمینه اینترنت در ایران 11 شرکت خصوصی فعال هستند و به کمک آنها تلاش می شود تا مشکلات مربوط به اینترنت کاهش یابد.

ایستگاه های موبایل بازسازی و نوسازی می شوند

وی در بخش دیگری از سخنان خود نیز عنوان داشت: ایستگاه های موبایل با هدف ارتقای خدمات رسانی آنها بازسازی و نوسازی می شوند.

تقی پور ادامه داد: استانداردهای موبایل در ایران به استانداردهای بین المللی نزدیک شده که این امر بسیار مطلوب است.

وی خاطرنشان کرد: البته تلاش خواهیم کرد تا خدمات رسانی تلفن همراه ارتقا یابد و در این راستا همواره استانداردها را پایش می کنیم.

این مسئول یادآور شد: این استانداردها در مواردی بالای 91 درصد است که این امر بسیار مطلوب است و امیدواریم تداوم داشته باشد

  • ۸۹/۰۱/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">