ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری گفت: علاوه بر استفاده از سامانه پیامکی 101 برای ارایه آموزش‌هایی به زنان و خانواده‌ها،کانال تلگرامی «جامعه‌ای آگاه» و پورتال 101 را برای ارایه تسهیلات بیشتر آموزشی و افزایش تعامل با مردم راه‌اندازی کرده‌ایم.

اطهره نژادی افزود: مواردی که از طریق پیامک 101 به زنان و خانواده‌ها آموزش داده می‌شود، به صورت گسترده تر از طریق کانال تلگرامی «جامعه‌ای آگاه» ارایه می‌شود. این کانال اواخر سال گذشته راه‌اندازی شد و حتی آموزش‌هایی درباره نوروز و طبیعت به خانواده‌ها داد.

وی با اشاره به راه‌اندازی پورتال 101 اظهارکرد: قرار است فایل‌های صوتی و تصویری درباره آموزش‌های ارایه شده در سامانه پیامکی 101را روی این پورتال بارگذاری کنیم تا مردم راحت‌تر بتوانند با موضوعات آموزش‌ها ارتباط برقرار کنند.

معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری افزود: قصد داریم درگاه‌هایی در پورتال 101 به آدرس (www.101.iri.ir) طراحی کنیم که مردم از طریق آن‌ها بتوانند با کارگروه‌های تخصصی معاونت امور زنان ارتباط برقرار کنند و در مراحل بعد شاهد تعامل مردم با مردم در این پورتال باشیم.

نژادی با بیان اینکه سامانه 101 یکی از برنامه‌های پویای معاونت زنان است، گفت: این سامانه در جهت تحقق دولت هوشمند برنامه‌ریزی و اجرا شده است. یکی از ویژگی‌های این برنامه ارزیابی مداوم ضمن اجراست. ما از طریق این سامانه میزان همراهی مردم و تعامل پذیری آنان با دولت با استفاده از فناوری‌های نوین را بررسی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از کارهای سامانه 101 تعامل متقابل دولت، سازمان‌های مردم‌نهاد و مردم است، اظهارکرد: اولین فاز کار ما ارایه آموزش به زنان و خانوادهاست و نخستین آموزش‌ها درباره حقوق و مهارتهای ارتباطی بود که موضوعات آموزشی بعدی نیز با اتمام این دوره شروع می‌شود و محتوای آن آماده است.

به گزارش ایسنا معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری درباره چگونگی تعیین محتوای آموزشی سامانه 101 گفت: از یک سازمان مردم‌نهاد تخصصی یا یک پژوهشگر درخواست می‌کنیم که محتوای لازم درباره موضوعات مورد نظر را آماده کند و در اختیار معاونت امور زنان قرار دهد. ما صحت اطلاعات دریافت شده را بررسی می‌کنیم و سپس در اختیار اپراتورهای تلفن همراه قرار می‌دهیم تا با توجه به محدودیت حروف پیامک‌ها ، محتوا را تبدیل به پیامک کنند و برای تایید به معاونت امور زنان ارایه دهند که پس از تایید معاونت، اجازه ارسال آن به مخاطبان داده می‌شود.

نژادی در پایان با بیان اینکه اولین گام ما در زمینه استفاده از سامانه 101 دریافت نظرات مردم درباره مسایل زنان و خانواده بود، اظهارکرد: موضوعاتی که اکنون برای ارایه آموزش‌ها از طریق این سامانه انتخاب می‌شود برگرفته از مشکلاتی است که مردم و متخصصان حوزه زنان وخانواده مطرح کرده‌اند.

  • ۹۵/۰۱/۲۲

تلگرام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">