ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

آیفون ۱۰ باز هم در چین کپی شد

| يكشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۶، ۰۳:۳۷ ب.ظ | ۰ نظر

به تازگی تصاویری از دو گوشی جدید و پرچمدار شرکت اوپوی چینی منتشر شده که طراحی شکل ظاهری آن بسیار به آیفون ۱۰ اپل شبیه است.

به گزارش تسنیم اخیرا تصاویری از دو گوشی اوپو در فضای مجازی منتشر شده که به پرچم‌دار گوشیهای هوشمند اپل طعنه می‌زند.
این گوشیها که با عنوان R15 و R15پلاس شناخته می‌شوند و در برنامه رونمایی محصولات سال 2018 این برند چینی قرار دارند، شکل ظاهری و طراحی شبیه آیفون 10 دارند.
البته برخی برندهای چینی از گذشته به دنبال کپی‌برداری نمونه‌های خاص گوشیهای تلفن همراه که از شهرت خاصی در دنیا برخوردارند، بوده‌اند تا به این شکل بر محبوبیت مدلهای تولیدی خود بیفزایند.
ظاهرا حاشیه‌های این گوشیها حذف و پنل جلوی آن نیز کاملا با صفحه نمایش پوشانده شده است.
با اینکه هنوز اطلاعات دقیقی از مشخصات این گوشی در دست نیست اما انتظار می‌رود با سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو و تراشه اسنپ‌دراگون سری 700 کوالکام عرضه شود.
پیش‌بینی شده این دو گوشی به قابلیتهای سه‌بعدی و واقعیت مجازی نیز مجهز شوند که در این صورت از سیستم تشخیص چهره و ایموجیهای متحرک نیز پشتیبانی خواهند کرد.
با این حال، تاکنون برندهای مختلفی نظیر هواوی، ایسوس و ال‌جی از طراحی و شکل ظاهری آیفون 10 برای ساخت محصولات خود بهره گرفته‌اند.

  • ۹۶/۱۲/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">