ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

آینده نوآوری‌های هواوی تشریح شد

| چهارشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۰۳ ق.ظ | ۰ نظر

هواوی هفته گذشته در دوبی در رویدادی از آینده نوآوری‌های این شرکت در خاورمیانه رونمایی کرد.

در این رویداد، گلوری، مدیر ارشد بازاریابی هواوی و جین، مدیر منطقه خاورمیانه و شمال آفریقای هواوی، نوآوری‌های مهم و کلیدی این شرکت در صنعت گوشی‌های هوشمند در دنیا و منطقه خاورمیانه را معرفی کردند. همچنین در این رویداد به اقدماتی که هواوی برای تبدیل شدن به یک برند تراز اول در سطح جهان انجام داده اشاره شد.

هواوی در حال حاضر سومین برند بزرگ بازار گوشی‌های هوشمند در سطح جهان است. به‌تازگی این شرکت در ادامه نوآوری‌های خود، حرکت مهمی را آغاز کرده که نوید‌دهنده عصری جدید در حوزه گوشی‌های هوشمند خواهد بود و با رونمایی‌ از چیپ‌ست Kirin 970 و قابلیت‌های این چیپ برای ایجاد هوش مصنوعی در گوشی‌های هوشمند، تجربه کاربری متفاوتی را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد.

گلوری در این رویداد گفت: ما پتانسیل عظیمی در بازار خاورمیانه می‌بینیم و خوشحال هستیم که از علاقه این بازار به نوآوری‌های جدید پشتیبانی می‌کنیم. هواوی در دنیا سرمایه‌گذاری زیادی را در بخش تحقیق و توسعه انجام داده و تلاش کرده با دور هم جمع کردن منابع فنی و علمی نوآوری‌های خود را ارتقا دهد.  

کلمنت، مدیر بخش بازاریابی محصول هواوی هم که در این رویداد حضور داشت در ارتباط با طرح‌های هواوی برای گوشی‌های آینده توضیحاتی ارایه و چیپ‌ست Kirin 970 را به‌عنوان چیپی با قابلیت‌های هوش مصنوعی معرفی کرد. او همچنین گفت: Mate 10 با این چیپ قدرتمند و با تلفیق قدرت هوش مصنوعی در فضای ابری (Cloud) در خود گوشی در ماه آینده در مونیخ آلمان معرفی خواهد شد.

کلمنت در ادامه اظهار کرد: هواوی با پیشرفت‌های خود در حوزه‌های چیپ، سخت‌افزار و فضای ابری مرتبط با گوشی‌های هوشمند، این تجهیزات را از دستگاه‌هایی هوشمند به دستگاه‌هایی بهره‌مند از هوش مصنوعی تبدیل خواهد کرد تا تجربه کاربری کاملا متفاوتی در اختیار کاربران قرار گیرد. Kirin 970 قابلیت‌های قدرتمندی در حوزه هوش مصنوعی در تجهیزات موبایل ایجاد می‌کند که تاکنون در رقبایی مانند آنها وجود نداشته است.‌

جین هم در این رویداد به پررنگ‌تر شدن نقش هواوی در بازار منطقه‌ای اشاره کرد. او در این ارتباط گفت: با همه‌گیر شدن تلفن‌های هوشمند و نفوذ بالای اینترنت در این منطقه، خاورمیانه یکی از حیاتی‌ترین بازارها برای هواوی در دو سال اخیر بوده است؛ به همین دلیل ما روی حفظ کیفیت محصولات و خدماتمان برای کاربران این منطقه تمرکز زیادی داریم. به‌علاوه ما تلاش می‌کنیم راه‌های موثری برای ارتباط با مشتریان علاقه‌مند به جدیدترین تکنولوژی‌ها یافته و همچنین محبوبیت برند هواوی را سال به سال ارتقا دهیم.‌

با توجه به گزارش مستقل GFK در نیمه اول سال 2017، هواوی در حال حاضر برند دوم در منطقه خاورمیانه و آفریقای شمالی با سهم بازار 8/13 درصد است. همچنین این برند در فهرست فورچون 500‌، رتبه هشتاد و سومین شرکت بزرگ دنیا را داراست.

  • ۹۶/۰۷/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">