ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

-ابعاد فنی،اجتماعی،انسانی و امنیتی شبکه های اجتماعی مجازی از جمله فیسبوک، توئیتر و گوگل پلاس با حضور کارشناسان و متخصصان کشورمان بررسی می شود ..

به گزارش ایرنا از جهاددانشگاهی،سعید قاضی مغربیمعاون پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی با بیان این مطلب گفت : همایش تخصصی بررسی ابعاد شبکه های اجتماعی ۲۰ مهرماه امسال در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار می شود و در این همایش ابعاد مختلف شبکه های اجتماعی همچون فیسبوک ، توئیتر و گوگل پلاس بررسی می شود.

به گفته وی لازمه رسیدن به الگوی اسلامی شبکه های مجازی، آگاهی بخشی به مردم در مورد امنیت ، حریم شخصی و نوع استفاده صحیح از این فضا است.

وی خاطرنشان کرد: شبکه های اجتماعی مجازی مبتنی بر فناوری اطلاعات، مفهوم جدیدی است که در دهه های اخیر در کشور ما مطرح شده است.زمانی که صحبت از شبکه های اجتماعی و سبک زندگی مردم می شود، نحوه تعاملات و گوناگونی روابط مطرح می شود که امروزه این گونه روابط به سبک آموزش و سبک تعاملات منوط شده است.

قاضی مغربی یادآور شد : همایش بررسی ابعاد شبکه های اجتماعی با هدف شناخت زیرساخت ها و ابزارهای مدیریت محتوا در شبکه های اجتماعی با محور شبکه های اجتماعی و هویت آنها، بررسی تاثیرات شبکه های اجتماعی در ایران و جهان، شبکه های اجتماعی و سبک زندگی ایرانی اسلامی برگزار می شود.

معاون پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی گفت: تاکنون بیش از ۱۰۰ مقاله علمی به این همایش ارسال شده است که از این تعداد حدود ۳۰ مقاله به صورت سخنرانی ارایه خواهد شد.

  • ۹۲/۰۷/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">