ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ابعاد شبکه های اجتماعی بررسی می‌شود

| چهارشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۲، ۰۹:۳۸ ق.ظ | ۰ نظر

همایش تخصصی بررسی ابعاد شبکه های اجتماعی ۲۰ مهرماه امسال به همت پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاد دانشگاهی در سالن اجلاس سران برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، دکتر مسعود اسدپور دبیر علمی این همایش روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موضوعاتی همچون شبکه های اجتماعی و هویت، شبکه های اجتماعی و سرمایه اجتماعی، شبکه های اجتماعی و امنیت شامل حریم خصوصی و کنترل و افشای اطلاعات ازجمله محورهای این همایش است.

وی افزود: ابزارهای مدیریت محتوا در شبکه های اجتماعی، مطالعه و تحلیل شبکه های اجتماعی، بررسی مدیریت هوشمند شبکه های اجتماعی و بررسی تاثیرات متقابل شبکه های اجتماعی مجازی و واقعی نیز از دیگر محورهای مورد بحث در این همایش است.

اسدپور گفت: بیش از ۱۱۰ مقاله در حوزه علوم انسانی و فنی مهندسی به دبیرخانه این همایش ارسال شد که از این تعداد، ۵۰ مقاله مربوط به حوزه علوم فنی و ۶۰ مقاله مربوط به حوزه علوم انسانی است.

وی افزود: از بین مقالات منتخب مربوط به حوزه علوم فنی، ۲۰ مقاله به شکل پوستر و ۶ مقاله به شکل سخنرانی و از بین ۳۳ مقاله انتخاب شده مربوط به حوزه علوم انسانی ۶ مقاله به شکل سخنرانی و بقیه به شکل پوستر ارایه خواهد شد.

به گفته وی چهار پنل تخصصی با موضوعات بررسی تهدیدات و فرصت های فیسبوک،هویت و سبک زندگی و تاثیر متقابل شبکه های اجتماعی مجازی و واقعی، بررسی نقض حریم خصوصی و چگونگی فرهنگ سازی، اطلاع رسانی و جلوگیری از شایعات در این همایش برگزار می شود.

  • ۹۲/۰۷/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">