ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: اتباع بیگانه می‌توانند با مراجعه به مراجع قضایی و دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، نسبت به ثبت‌نام ثنا و به تبع آن ابلاغ الکترونیکی اقدام کنند.

به گزارش مرکز رسانه قوه قضائیه، محمد کاظمی‌فرد امروز در نشست شورای عالی قوه قضائیه که با حضور رئیس قوه قضائیه برگزار شد با اشاره به یکی از چالش‌های قدیمی دستگاه قضائی در زمینه ابلاغ الکترونیکی به اتباع بیگانه اظهار داشت: در نتیجه همکاری وزارت کشور و مرکز آمار و فناروری اطلاعات قوه قضائیه، اکنون خدمات شناسایی اتباع بیگانه که از شهریور سال جاری به صورت آزمایشی راه‌اندازی شده بود، در همه مراجع قضائی و دفاتر خدمات الکترونیک قضائی قابل استفاده است.

وی افزود: از این پس همه اطلاع‌رسانی‌های مهم به اتباع بیگانه در موضوعات ثبت و ارجاع پرونده، صدور ابلاغیه، صدور رأی، ارسال پرونده به تجدیدنظرخواهی و اجرای احکام به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.

کاظمی فرد گفت: امکان ورود به پنجره واحد خدمات هوشمند قضائی نیز برای اتباع بیگانه مهیا شده و این افراد می‌توانند از خدماتی که در این پنجره واحد در نظر گرفته شده مانند اطلاع‌رسانی پرونده، نوبت‌دهی قضائی، پرداخت هزینه و شرکت در دادرسی‌های الکترونیکی استفاده کنند.

  • ۰۱/۰۸/۲۳

قوه قضاییه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">