ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اجرای آزمایشی «کلاس آنلاین» در شاد

| يكشنبه, ۱۵ اسفند ۱۴۰۰، ۰۶:۰۴ ب.ظ | ۰ نظر

مدیر فنی شبکه شاد با اشاره به افزوده شدن قابلیت «کلاس آنلاین» به شبکه شاد گفت: در حال حاضر قابلیت کلاس آنلاین به طور آزمایشی در شاد در حال استفاده است و ۵۰۰۰ دانش آموز از آن استفاده می‌کنند. این قابلیت، در دست بهینه سازی است و با رفع مشکلات می‌توان تعداد مدارس تحت پوشش را بالا برد.

علی کاظم‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه از اوایل شیوع بیماری کرونا در کشور، شبکه شاد راه‌اندازی شده و در کنار آموزش‌های حضوری به پیشبرد و تکمیل آموزش‌ در مدارس کمک می‌کند اظهار کرد: شبکه شاد به عنوان بستری ایمن و مطمئن برای دانش‌آموزان، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی افزود: شبکه شاد، به عنوان بزرگترین اپلیکیشن آموزشی در کشور و همچنین بر اساس مصوبه شورای عالی فضای مجازی در شهریورماه سال جاری، در دوران پساکرونا نیز همچنان پایدار خواهد بود و به عنوان بازوی آموزش مجازی در کشور ادامه فعالیت می‌دهد.

مدیر فنی شبکه شاد با اشاره به چالش‌ها و مشکلات معلمان و دانش‌آموزان برای حضور در شاد گفت: مشکلات شاد یا به اینترنت بازمی‌گردد که در برخی مناطق کشور که اینترنت ضعیف‌تر است، مشکلات بیشتری مشاهده می‌شود و یا به خود اپلیکیشن شاد برمی‌گردد که همواره برای کاهش مشکلات در تلاشیم. این مشکلات به‌ویژه در زمانی‌هایی که فشار روی شبکه بالاست بیشتر می‌شود که سعی می‌کنیم با افزایش سرورها، از این مشکلات بکاهیم.  

وی درباره ایجاد قابلیت «کلاس آنلاین» در شاد نیز توضیح داد و اظهار کرد: «کلاس آنلاین»، از جمله قابلیت‌های جدیدی است که اخیرا به شبکه شاد افزوده شده و این امکان را به معلمان  می‌دهد که بتوانند به صورت تصویری و همزمان با دانش‌آموزان گفت‌وگو داشته باشند.

کاظم‌زاده اضافه کرد: در حال حاضر قابلیت کلاس آنلاین به طور آزمایشی در شاد در حال استفاده است و ۵۰۰۰ دانش آموز از آن استفاده می‌کنند. این قابلیت، در دست بهینه سازی است و با رفع مشکلات می‌توان تعداد مدارس تحت پوشش را بالابرد.

  • ۰۰/۱۲/۱۵

شبکه شاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">