ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

احتمال کاهش نرخ اینترنت در سال جاری

| يكشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۰، ۰۳:۰۱ ب.ظ | ۰ نظر

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ( سازمان رگولاتوری ) از تلاش این سازمان برای کاهش قیمت اینترنت در سال جدید خبرداد و درعین حال افزایش قیمت سرویس های مخابرات را نیز تکذیب کرد.

' حسن رضوانی' در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: بررسی های نشان داد که شرکت های مخابرات استانی، قیمت خدمات خود به شرکت های ارایه دهنده اینترنت پرسرعت (شرکت های PAP ) را افزایش نداده اند .

وی تاکید کرد که هر گونه افزایش قیمت در ارتباط با خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات در کشور با مجوز کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی امکان پذیر است .

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: مجمع عمومی شرکت مخابرات مصوبه ای در زمینه افزایش قیمت خدمات به شرکت های PAP دارد ولی این مصوبه باید ابتدا به سازمان تنظیم مقررات ارسال و در صورت تصویب در کمیسیون تنظیم مقررات قابل اجرا خواهد بود .

رضوانی افزود: سیاست کلی سازمان تنظیم مقررات، کاهش قیمت اینترنت در کشور است، بنابر این مصوبات این سازمان در آینده نیز در جهت اجرای این سیاست خواهد بود .

وی در خصوص اظهارات مدیر یکی از شرکت های PAP در روزهای پایانی سال گذشته در باره افزایش قیمت سرویس های مخابرات نیز گفت: این گفت وگو مربوط به گذشته بود که یکی از رسانه ها از آن در روزهای پایانی سال استفاده کرد.

یادآورمی شود ' محمدحسن شانه ساز زاده' مدیر یکی از شرکت‌های PAP اسفند سال گذشته در گفت وگویی از افزایش غیرمنطقی قیمت سرویس‌هایی که از سوی مخابرات به شرکتهای PAP داده می شود خبر داده بود.

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات (رگولاتوری) گفت: اجرای 'آیین نامه تعاملی واگذاری خدمات شرکت های مخابراتی و شرکت های PAP ' که سال گذشته تصویب و ابلاغ شد، به اختلافات دیرینه مخابرات و شرکت های ارایه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت پایان خواهد داد.

رضوانی افزود:‌این آیین نامه با مشارکت شرکت های مخابراتی و شرکت های PAP نوشته شده است .

  • ۹۰/۰۱/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">