ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

معاون وزیر ارتباطات از راه اندازی اپلیکیشن ها و کسب و کارهای بیمیتو، فونقا ، وای بای، میس وان، سیمرغ و فراسیب با پرداخت وام وجوه اداره شده از طرف وزارت ارتباطات خبر داد.

به گزارش روابط عمومی وزارت ارتباطات، امیرحسین دوایی معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه طی دو سال گذشته بیش از 140 میلیارد تومان وام وجوه اداره شده برای اعطا به شرکت های حوزه ICT اختصاص داده شده است، گفت: در چند ماه گذشته تغییر رویکردی به سوی شرکت‌های نوآور به خصوص در استان‌های کشور داشتیم و تولیدکنندگان نرم‌افزارهای تلفن همراه و همچنین شرکت‌های تحت پوشش مراکز رشد و پارک‌ها را نیز با پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه مورد پشتیبانی قرار دادیم.

وی نتیجه این رویکرد را مثبت ارزیابی کرد و افزود: این موضوع در استان‌های ما شور و شوق جدیدی را ایجاد کرده است و بسیاری از جوانان مستعد کشور به صورت جدی وارد کسب و کارهای نوین شده اند.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: به عنوان مثال اخیرا در استان آذربایجان شرقی تعدادی از طرح‌های نوآورانه رونمایی شد که در همین مدت کوتاه ده‌ها هزار کاربر پیدا کرده اند.

دوایی با ذکر مثالی به وب سایت و اپلیکیشن مدیریت "بیمیتو"، مقایسه و خرید آنلاین بیمه، سیستم هوشمند درخواست تاکسی مبتنی بر اینترنت " فونقا "،  سیستم سفارش آنلاین غذا "وای بای"، دایرکتوری تامین کنندگان عروسی "میس وان"، شبکه اجتماعی پزشکی و سلامت "سیمرغ " و همچنین  "فراسیب" فروشگاه بومی اپلیکیشن IOS اشاره کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">