ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

لایحه بودجه ۹۳ در بخش اعتبارات ردیف‌های متفرقه، رقم یک هزار و ۲۳۰ میلیارد تومان را به وزارت ارتباطات جهت توسعه زیرساخت‌ها، خدمات و کاربردهای ارتباطات و فناوری اطلاعات و شبکه ملی اطلاعات اختصاص داده است.

به گزارش تسنیم، با نگاهی به بخش اعتبارات ردیف‌های متفرقه لایحه بودجه 93 متوجه می‌شویم که در سرفصل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به موضوعاتی چون توسعه زیرساخت‌ها، خدمات و کاربردهای ارتباطات و فناوری اطلاعات و شبکه ملی اطلاعات اشاره شده و رقم یک هزار و 230 میلیارد تومانی به آن اختصاص داده شده است.

این در حالی است که در نیمه آبان ماه سالجاری نمایندگان مجلس با لایحه اجازه تعیین و وصول حق امتیاز فعالیت بخش غیردولتی در زمینه پست و مخابرات نیز موافقت کردند که بر مبنای آن 2800 میلیارد تومان به عنوان حق‌امتیاز، حق‌سهم و جریمه جبران عدم انجام تعهدات به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای توسعه شبکه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات اختصاص می‌یابد.

این قانون 16 آذر ماه نیز از سوی رئیس جمهور ابلاغ شد.

  • ۹۲/۰۹/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">