ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اختلاف آمار مدیران وزارت فاوا و مدیرعامل سروش

| شنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۱:۰۰ ب.ظ | ۰ نظر

در حالی مدیران وزارت ارتباطات گفته اند که پیام رسان های داخلی مجموعا 5/8 میلیون کاربر فعال دارند، مدیرعامل پیام رسان سروش اعلام کرد: سروش ۱۰ میلیون نفری شد.
فناوران- در خبری که روابط عمومی این پیام رسان منتشر کرده است، میثم سیدصالحی  مدیر عامل پیام رسان سروش با بیان اینکه تعداد کاربران این پیام رسان به بیش از ۱۰ میلیون کاربر رسیده است، گفت: تعداد کاربران پیام رسان سروش نشان دهنده رکورد بی نظیر در صنعت آی تی کشور است.
وی با بیان ۸ رقمی شدن تعداد کاربران سروش، گفت: این اقدام ارزشمندی است که زودتر از زمان تعیین شده به آن دست یافته ایم.
سیدصالحی با بیان اینکه سروش در حال حاضر بیش از 10 میلیون کاربر دارد و حدود 5/7 میلیون کاربر آن فعال هستن، گفت: طی شبانه روز بیش از دو و نیم  میلیون نفر از خدمات سروش استفاده می کنند.
مدیر پیام رسان سروش گفت: در سروش روزانه به طور هم زمان یک میلیون آپلود و دانلود صورت می گیرد که حجم دانلود روزانه در حدود ۱۰۰ ترابایت است. 
وی گفت: در پیام رسان سروش روزانه به طور متوسط یک میلیون کاربر، می توانند 100 مگابایت فیلم و عکس ویدیو را به صورت رایگان دریافت کنند.
وی افزود: در سروش یک میلیون و 400 هزار کانال و ۷۵۰ هزار گروه ساخته شده است و بیش از ۷۵ میلیون بازدید  از پست های کانال ها صورت می گیرد.
وی ادامه داد: حجم پهنای باند مصرفی در سروش به 35Gbps افزایش یافته است و اکنون سروش را می توان به عنوان یکی از زیرساخت های ابری ایران نام برد.
این در حالی است که براساس گزارش نمایندگان مجلس از جلسه مشترک با وزیر ارتباطات، آذری جهرمی دوشنبه پیش اعلام کرد که مجموع کاربران فعال همه هفت پیام رسان داخلی 5/8 میلیون نفر است که با توجه به نصب چند پیام رسان از سوی برخی افراد، تعداد کاربران غیر تکراری پیام رسان ها 5/4 میلیون نفر برآورد می شود. رییس سازمان فناوری اطلاعات نیز در گفت وگو با ایسنا، رقم کل کاربران فعال پیام رسان ها را 5/8 میلیون نفر دانست.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">