ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اختلاف ایرانسل با وزارت ارتباطات

| يكشنبه, ۱۷ دی ۱۳۸۵، ۱۱:۵۶ ق.ظ | ۰ نظر

مدیر عامل ایرانسل ، اپراتور دوم تلفن همراه از آماده بودن سیستم این شرکت برای ارایه تلفن همراه پیش پرداختی خبر داد ، اما گفت که این شرکت با وزارت ارتباطات بر سر قیمت اختلافاتی دارد.

"علیرضا قلمبر دزفولی" روزیکشنبه به خبرنگار حوزه ارتباطات ایرنا، گفت: سیستم این شرکت برای ارائه تلفن همراه پیش‌پرداختی(اعتباری) کاملا آماده‌است اما این شرکت با سازمان تنظیم مقررات وارتباطات رادیویی (وابسته به وزارت ارتباطات) بر سر قیمت اختلاف دارد و درپی حل حقوقی این مشکل است.

وی گفت ایرانسل درپی آن‌است سیم‌کارت اعتباری را با بهای پایین عرضه کند اما در طرح تجاری پیش‌بینی شده است ‪ ۲۸/۱‬درصد از درآمد سیم‌کارت به مخابرات پرداخت شود.

وی اواخر مهر ماه گذشته درزمان اعلام واگذاری نخستین سیم‌کارت‌های دایمی شرکت ایرانسل گفته بود دو یا سه هفته پس از آغاز توزیع این سیم‌کارت‌ها، سیم‌کارت‌های پیش‌پرداختی این شرکت نیز عرضه می‌شود.

مدیر عامل ایرانسل پس از گذشت چند ماه در حال حاضر اعلام می‌کند به‌سبب اختلاف با وزارت ارتباطات هنوز تصمیم قطعی در این‌باره گرفته نشده و بهمن ماه تصمیم‌گیری خواهد شد.

دزفولی با بیان اینکه تاکنون حدود ‪ ۴۰۰‬هزار سیم‌کارت ایرانسل به فروش رسیده است، افزود: در حال اتصال شهرهای استان‌های مازندران، قم و مرکزی به شبکه هستیم و تلاش می‌کنیم ظرف دوهفته آینده سیم‌کارت اپراتور دوم را در این شهرها واگذار کنیم.

مدیرعامل ایرانسل همچنین گفت که‌این اپراتور سعی می‌کند بخشی‌از سرویس‌های ارزش افزوده نظیر دسترسی به اینترنت و ارسال و دریافت پست الکترونیکی را تا بهمن ماه ارائه دهد و سرویس‌های ‪ GPRS‬مثل ‪ MSS(‬پیام تصویری) را حداکثر تا بهمن ماه عرضه کند.

  • ۸۵/۱۰/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">