ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اختلال تلفن همراه و اینترنت در ایلام

| سه شنبه, ۱۲ دی ۱۳۸۵، ۰۲:۰۵ ب.ظ | ۰ نظر

سیستم آنتن‌دهی تلفن همراه و خطوط اینترنت در شهر ایلام به صورت همزمان از روز گذشته (دوشنبه) با اختلال و قطع مکرر مواجه شده‌است .

برخی شهروندان ایلامی در تماس با خبرگزاری ایرنا از وجود اختلال و قطع شبکه ارتباطی تلفن همراه و همچنین خطوط اینترنتی در این شهرستان انتقاد کردند.

به گفته "محمد رنجبران" یکی از شهروندان ایلامی، اختلال در آنتن‌دهی تلفن همراه سبب بروز مشکلاتی برای شهروندان شده و آنان اکنون برای برقراری ارتباط نیازمند شماره‌گیرهای مکرر هستند.

وی افزود: با توجه به نیاز مردم برای استفاده از تلفن همراه، اختلال در شبکه مخابراتی باید هر چه سریعتر رفع شود.

وی از مسوولان شرکت مخابرات استان ایلام خواست، برای رفع این مشکل اقدام کنند.

از نخستین ساعتهای روز گذشته خطوط اینترنتی استان ایلام نیز با اختلال مواجه شده و کاربران اینترنتی استان با قطع مکرر و کاهش چشمگیر سرعت مواجه‌اند.

"بهزاد منصوری" از کاربران اینترنتی ایلامی گفت: با توجه به نیاز شهروندان در استفاده از اینترنت قطع مکرر خطوط اکنون مشکلاتی را برای شهروندان به وجود آورده است.

وی افزود: اکنون و در آستانه پایان ترم بسیاری از دانشجویان برای تهیه تحقیق و استفاده از منابع اینترنتی با مشکل مواجه شده‌اند.

وی تصریح کرد: حتی امکان استفاده از اینترنت برای انتخاب واحد در سایت دانشگاه ایلام وجود ندارد و این می‌تواند در صورت ادامه اختلال، بسیاری از دانشجویان را با مشکل مواجه کند.

مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات استان ایلام با تایید بروز این اختلالات گفت: با توجه به اینکه امواج سیستم تلفن همراه این استان از طریق استان همدان و کرمانشاه پشتیبانی می‌شود، بروز اختلال در شبکه خارج از محدوده ایلام است.

"علی پورنادر" در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از نخستین ساعتهای روز دوشنبه فیبرنوری در مسیر همدان-کرمانشاه در دو نقطه به علتی نامعلوم قطع شده و کارشناسان در پی وصل آن و حل مشکل اختلال در شبکه هستند.

وی افزود: اکنون گروه‌های کارشناسی مرکز مخابرات همدان و کرمانشاه در حال ترمیم خطوط فیبرنوری هستند و بروز اختلال در سیستم ارتباطی تلفن همراه و خطوط اینترنت در استان ایلام تا فردا چهارشنبه رفع می‌شود.

اکنون بیش از ‪ ۶۰‬هزار مشترک تلفن همراه در استان ایلام وجود دارد.

  • ۸۵/۱۰/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">