ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اختلال در اینترنت کشور

| سه شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۸۵، ۰۳:۳۵ ب.ظ | ۰ نظر

شبکه اینترنتی کشور از صبح امروز به دلیل بروز اختلال در شبکه فیبر بین المللی فجیره- بمبئی مختل شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، شبکه فیبر بین المللی فجیره-بمبئی که یکی از خطوط ارتباطی ایران به شمار می رود، از ساعت پنج و نیم صبح امروز به وقت تهران به مدت 2100 دقیقه حدود 35 ساعت تا بعدازظهر فردا مختل شده است.

بنابراین گزارش، بروز اختلال در این شبکه فیبر بین المللی موجب شده تا خطوط اینترنتی در کشور مختل شود.

این اختلال همچنین سبب قطعی ارتباط Flag و Folcon شده است.
در پی بروز اختلال در شبکه‌ی فیبرنوری که از صبح امروز آغاز شده، شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد این اختلال به دلیل عملیات تغییر در تجهیزات و کابل‌های مخابراتی پایانه‌ی فیبر دریایی امارات و عربستان ایجاد شده است.
به گزارش خبرنگار سرویس ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، شرکت ارتباطات زیرساخت در مورد علت بروز اختلال در خطوط ارتباطی اینترنتی، اعلام کرد: این مساله به دلیل عملیات تغییر در تجهیزات و کابل‌های مخابراتی پایانه‌ی فیبر دریایی امارات و عربستان است که از ساعت 9:30 امروز - 27 تیرماه - آغاز شده و به مدت 36 ساعت در ارتباطات بین‌المللی ایران اختلال به‌وجود خواهد آمد.
بنابر اعلام، مرکز کنترل شبکه‌ی شرکت ارتباطات زیرساخت حجم اختلال در شبکه‌ را 30 درصد محاسبه کرده و در تلاش است که از سایر منابع نسبت به تامین نیاز ارتباطی کشور و رفع اختلال از کل شبکه اقدام کند.

  • ۸۵/۰۴/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">