ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اختلال در سیم کارت های اپراتور اول

| يكشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۸۶، ۰۶:۳۲ ب.ظ | ۰ نظر

برخی مشترکان جدید اپراتور اول تلفن همراه(ارتباطات سیار) با سیم‌کارت -های دارای شماره ‪ ۰۹۱۲۸‬و ‪ ،۰۹۱۲۷‬پس از حدود سه هفته از واگذاری نخستین مرحله این سیم‌کارت‌ها، با قرار دادن آن در گوشی، آن‌ها را قطع‌شده می‌یابند.

مشترکان می‌گویند پس از مراجعه به‌مرکزی که سیم‌کارت را از آن گرفته‌اند، به آنها گفته‌می‌شود باید برای رفع مشکل به‌مراکز دولتی ارتباطات سیارمراجعه کنند و پس از ایستادن در صف‌های طویل برای اتصال سیم‌کارت ‪ ۲۵‬هزارریال دیگر بپردازند.

اشتباه شرکت ارتباطات سیار در شیوه برنامه‌ریزی برای دریافت باقی مانده ودیعه این‌سری از سیم‌کارت‌ها که در دو قسط پیش فروش شدند ، عاملی‌شده تا از حدود سه هفته پیش که واگذاری این سیم‌کارت‌ها آغاز شد، صاحبان آن‌ها بدهکار محسوب شوند و اشتراکشان برقرار نشده و یا تنها کمی پس از برقراری ، قطع شود.

قیمت سری جدید سیم کارت‌های اپراتور نخست دو میلیون و ‪ ۸۸۰‬هزار ریال بود که یک میلیون و ‪ ۵۰۰‬هزار ریال آن هنگام ثبت نام از متقاضیان دریافت‌شد و قرار بود یک میلیون و ‪ ۳۸۰‬هزار ریال نیز در نخستین قبض هزینه کارکرد مشترکان منظور شود.

ظاهرا درسیستم رایانه‌ای برخی مراکز سوییچ ارتباطات سیار، برنامه پرداخت بدهی ودیعه در نخستین قبض هزینه کارکرد واردنشده و چون طبق برنامه موجود، بدهی‌های بیش از ‪۳۰۰‬هزار ریال سبب قطع سیم‌کارت مشترکان می‌شود، سیم‌کارت این مشترکان قطع می‌شود.

شرکت مخابرات اواخر فروردین‌ماه گذشته اعلام کرد که این مشکل ظرف یک یا دوروزبطورکلی رفع می‌شود ودیگر نیازی به مراجعه مشترکان به مراکز ارتباطات سیار نیست .

"وفا غفاریان" رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، امروز- یکشنبه- به خبرنگارایرنا، گفت دراین‌باره از "محمدمهدی عطوفی" معاون بازاریابی و امور مشترکان ارتباطات سیار سوال کرده که وی پاسخ داده این مشکل از چندی پیش رفع شده و نیازی نیست مشترکان به مراکز این شرکت مراجعه کنند.

وی در عین حال به خبرنگار ایرنا، گفت که اگر با چنین موردی مواجه شد شماره تلفن همراه مشترک را برای پیگیری به وی اعلام کند.

  • ۸۶/۰۲/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">