ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور ادعای آمریکایی‌ها مبنی بر نفوذ سایبری به سامانه‌های زیرساختی ایران را «بلوف» خواند و گفت: درس‌های «دفاع مقدس اقتصادی» ایران را قوی‌تر خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان پدافند غیرعامل کشور، نشست روسای کمیته، معاونین و مدیران پدافند غیرعامل دستگاه های اجرایی با حضور رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، معاونین و مدیران سازمان در سالن شهید حسن آبشناسان برگزار شد.

سردار غلامرضا جلالی در این نشست با اشاره به اینکه در سال گذشته مجموعه ای از تهدیدات دشمن را از سرگذراندیم، گفت: دشمن در سال گذشته با تسلط بر شبکه های اجتماعی و تلاش برای شرطی سازی اقتصاد تلاش داشت تا کشور را به سمت ناامنی و اغتشاش پیش ببرد.

* عبور کشور از روزهای سخت 97، صحت تدبیر رهبر انقلاب را نشان داد

وی با اشاره به اینکه امروز و در میانه سال 98 کشور از بخش عمده ای از تهدیدات دشمن عبور کرده است، گفت: در ابتدای سال گذشته مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مدام بر اتکای به نصرت الهی و امیدواری بر حل مشکلات تاکید داشتند و ما امروز می بینیم تحلیل و تدبیر ایشان درخصوص عبور کشور از آن روزهای سخت دقیق و ژرفنگرانه بوده است.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به برخی یاوه گویی های دشمنان مبنی بر اینکه انقلاب چهلمین سال خود را جشن نمی گیرد، گفت: امروز و پس از عبور کشور از شرایط سخت باید گفت دشمن درک درستی از وضعیت ایران ندارد و عملا این نوع تحلیلها ناشی از یک خلاء اطلاعاتی است و ضرورت دارد تا آمریکایی ها در تحلیل هایشان نسبت به ایران یک بازنگری جدی داشته باشند.

 

* تزلزل در تصمیم گیری؛ هدف دشمن از «نمایش جنگ»

سردار جلالی با تاکید براینکه راهبرد ترامپ در مدت اخیر فشار حداکثری بر ایران تا مرز جنگ بوده است، یادآور شد: قرار نبود و نیست جنگی صورت بگیرد اما نمایش جنگ از آمریکایی ها با قدرت و شدت زیادی اجرا می­شد تا برخی در داخل در تصمیم گیری های خود دچار تزلزل شوند.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها تلاش داشتند یک دوقطبی دروغین معیشت ـ امنیت به راه بیندازند، افزود: کارزار دروغین جنگ نیز صرفا برای پیشبرد این تاکتیک رسانه ای بود تا مردم فکر کنند معیشت آنها منوط به آن است که ایران در برابر آمریکا کوتاه بیاد.

 

* ایران دست برتر در «جنگ 5 لایه ای» با آمریکا را داراست

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به اینکه ما امروز با آمریکا در 5 لایه حساس و راهبردی سیاسی، نظامی، اقتصادی، امنیتی و سایبری درگیر هستیم، گفت: به عنوان یک فرد مطلع می گویم که ایران در جمع این لایه ها دست برتر را داراست که این مهم با هدایت رهبری انقلاب، ایستادگی مردم و مسئولین به دست آمده است

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">